Friday, September 2, 2011

Kerja

hari ni dah start kerja... semangat2.. bangun awal... mandi... siap2... siap2.. dan teruskan bersiap.. supaya diri akan tersiap untuk pergi ke kerja dengan hati yang ikhlas dan riang... =) lepas siap2.. start enjin motor.. bukak pagar... terus blah.. menuju ker tempat kerja... alhamdulillah time punch card tadi.. tepat 8.29 pagi.. haha.. lagi 1 minute nak 8.30 pagi.. bagus ayu.. ade peningkatan semenjak hospital aku menjalan kan operasi bagi surat tunjuk sebab kenapa ko datang lambat kan... =) lambat 1 minute pun kena jawab... nak kata jalan jem.. rumah n tempat kerja aku xsampai 5 minute pun.. so.... nak tipu?? memang kena lah kau kan.

sampai2 tempat kerja dimula kan dengan senyuman... aku senyum dekat semua orang.. saja nak amek feeling nak start buat kerja diawal2 pagi. bagus.. terapi yang aku jalan kan.. berjaya... aku dapat memulakan kerja dengan gembira dan bersemangat sekali..keadaan masih boleh dikawal. walaupun staff outpatient 4 orang sahaja yang bekerja.. semua bekerjasama.. ni lah team work kan..outpatient.. inpatient n discharge.saling menolong... time kasih semua.. =) bekerja dalam keadaan yang happy... =)


p/s : encik iwan..... rindddduuuuuu awakkkkkkk...!!!!!

kita kan... dalam kehidupan seharian ni... jangan lah terlalu penting kan diri sendiri..... kadang2 perlu.. tapi kadang2... xperlu langsung... jadi balance kan lah antara kedua2 nyer.. bila perlu dan bila xperlu... renung2 kan dan selamat beramal... (pesanan untuk diri sendir jugak!!! )