Tuesday, July 5, 2011

Kuantan



eh2 nak dekat pukul 2 pagi dah kan... sekejap jer masa berlalu dah 5 july 2011 sekejap sangat2. tup tap tup tap kang dah puasa.. kang2 dah raya.. azam aku nak raya tahun ni happy2 =) hehe.. alamak raya tahun ni kena kerja.. tapi xkesah lah kan... kerja jer lah.. tahun depan orang lain pulak. =)

sabtu lepas gi kuantan.. wow..!! rindu tempat tu.. banyak sangat kenangan.. tapi xdapat g mane2 sangat.. sebab ade hal.. bukan nak jalan2 pun.. hehe.. lepas settle kan hal2 yang berkenaan pukul 6 petang baru kua.. lepak2 g ECM.. pastu gerak g umah mai.. dak junior.. dia kerja dekat kpj kuantan. lepak2 makan satay zul.. rindu gile2 satay ni.. lame sangat2 xmakan. aku suka satay zul. tido umah opah aku.. best opah masak.. lame x makan masakan opah.. terima kasih opah.. sebab sudi bagi tumpangkan 2 hari satu malam.. =) hehehe..

banyak sangat kenangan okey!! rasa macam.. KEKUATAN yang luar biasa sudah datang..!! kena bangun dari semua mimpi !!! kena.. harus...!!!!!! yang pasti.... tindakan... usaha.. doa..tawakal... kena seiring.. jangan satu jer yang buat.. mane nak dapat hasil yang LUAR BIASA..!!! ORANG YANG LUAR BIASA AKAN BUAT PEKARA YANG LUAR BIASA... =)


cik saliha.... dia jer yang drive.. aku reti bawak moto jer. hehe.. time kasih saliha ciq.. =)


wo.. jauh lagi nak sampai kl ni.. ni dah nak balik dah ni


saliha ciq tgh drive.. =) aku?? hehe.. kang2 aku amek lesen keta lak yer.. =)


ha.. aku tolong tengok2 depan jer.. huhu... adehhh.. muka makin bulat...

last skali jumpe hajar.. lepak2 dengan hajar dekat pkns bangi. lepak sampai pukul 11 malam... rindu hajar.. last jumpe dia bulan 9 kot.. pas habis belajar... rindu sangat2 dekat si hajar ni... =)



0 comments: