Thursday, July 21, 2011

Kerja malam



cepat2 siap...!! =) =) hari ni kerja malam
first night... hari ni bangun agak lambat sangat2.. huhu
so semua tido yang xcukup yang lepas2 ... aku dah topup kan tadi
sangat2 seronok hari ni.. sebab tenaga dah di cas ke tahap yang maximum
yahoooo... =) so malam ni moh lah kite bekerja dengan semangat..

jangan bagitau mak aku tau.. dia tau aku bangun lambat
habisss aku... huhu.....!!! cik ayu .. cik ayu... habis kau..!!
bangun2 tadi tengok jam gila tekejut aku.. hahaha
gila kentang aku tido lame... xpenah2 aku tido lame macam ni

bangun2 aku lepak2.. bukak laptop..lepak2.. lepak2
nak g beli makan malassss.....!! huhuhu
last2 nak dekat pukul 7 petang tadi aku g beli jugak
macam nak pengsan dah aku rase.... huhu

p/s : makan lah pill maharani untuk sentiasa cergas... =) =)






0 comments: