Saturday, July 9, 2011

Bosan lah


dah pukul 6 petang... kejap lagi pukul 9 malam start duty for second night.. malam ni xde trolley.. tapi kena buat pre packing.. mintak2 keje malam ni x busy.. hehe... isyhhh.... ade ke patut cik ayu ni.. sudah2 abaikan.. =) jangan contohi pekerja yang macam aku ni.. =)

punya lah penat hari ni.. balik kerja aku terus landing baik punya... sedar2 dah pukul 2 petang..bangun2 lepak2.. buat ap yang patut.. sambung balik tidur.. dan sekarang lepak2 depan laptop.. booosssaaannn lah duduk rumah.. nak kua pagi tadi xboleh.. sebab mesti ramai orangkan... so duduk lah kau diam2 dekat rumah ni..kalau keluar pun.. kang encik iwan bising.. dia cakap.. hari ni xpayah keluar duduk rumah diam2... sebab ramai orang.. huhu.. sila lah akur..

malam ni ade pasar malam.. sebelum g kerja harus aku beli makan.... sebab dari pagi xmakan lagi..(bangun pun dah petang..hehe) malas nak keluar.. huhu... so makan jer lah biskut2 cicah milo.. kenyang apa.. =) ni adalah jawapan untuk orang yang malas nak keluar cari makan.. =) yelah.. kang kena salin baju lagi.. nak start enjin moto lagi. nak panaskan enjin lagi.. adooyaii malas betol aku. xpe2 kite makan apa yang patut.. makan untuk hidup.. bukan hidup untuk makan..

emm.. bila dah xtau nak buat apa.. aku bukak jer lah laptop ni.. biar dia yang tengok aku.. huhu.. asyik aku jer yang nak kena tengok dia.. biar kan laptop ni pulak yang tengok tuan dia lama2.. =) kalau lah laptop ni boleh bercakap.. mesti dia akan cakap.."booosaaannn lah tengok ko lama2" oict2....kutuk aku depan2.... berani kau laptop!!

nak layan cite2 dalam laptop ni pun aku xde mood.. huhu.. aduaiiii.... apa kena entah dengan aku hari ni..semua benda aku buat xkena.. tido jer yang kena... haha.. nampak sudah aku ni memang kuat tido... asal jumpe katil jer... mata ni mengada2 nak lelap.. asal lelap jer.. sebab jumpe katil.. =) =) apa boleh buat... huhu.. =)

okey lah.. xtau dah nak type apa.. kang entah pape yang yang aku type.. =) =) k la tata.. =) =)