Tuesday, July 12, 2011

Boring

best nyer kucing ni tidoo.... =)


hari ni duty dekat discharge.. esok n lusa pun still kerja petang jugak.. bagus2.. boleh aku bangun lambat kan... =) tadi sebelum gi kerja aku xsempat pun nak makan.. beli air ngan sandwich jer buat alas perut. petang tu kak herda ajak g beli makan.. beli soto.. pening pulak kepala aku makan soto tu tadi.. time makan sedap2.. yum2.. lepas makan soto tu terus kepala aku pening..

maybe minyak dekat kuah tu kot.. aku ni mane boleh makan bende2 yang berminyak sangat.. kang mula lah pening2 lalat aku datang.. donut yang banyak minyak pun aku xleh g sangat... pape lah.. popiah ker.. tengok time2 bila lalat2 tu nak singgah kan.. bila dia dah singgah memang aku pening lah... emm.. susah2...

bosaaannn lah malam ni... mata macam mengantuk.. badan pun penat.. tapiiii... nak tido awal lagi baru 10.30 malam.... kepala pulak pening.. tetibe rase macam nak demam lah..badan dah terasa panas.... nak mc boleh?? hehehe... =) =) eh2 xboleh2.. simpan mc tu dalam laci yang susah nak bukak.. guna bila betol2 sakit jer.. =)
-
-
-
-
-
-
-
wow seronok nya... sebab seronoklah.. bila rase nak seronok kite seronok... bila kita nak seronok.. seronok sangat2.. bila sangat2 seronok memang seronok lalu kite pun berasa seronok.. jadi jom lah kite berseronok selagi ade mase dan waktu untuk berseronok.. sebab xde sape2 dapat halang kite untuk merasa seronok.. seroooonoookkk... hehe... bila bosan macam tu lah jadi nyer... hahaha.... tolon2... aku perlukan entertainment ... booooossssssaaaaaannnn.....