Wednesday, July 13, 2011

Dugaan

kadang2 aku suka tanye diri sendiri.. kenapa macam ni.. kenapa macam tu.. kenapa semua ni.. kenapa perlu hadapi semua ni.. kenapa.. kenapa.. kenapa... kenapa.. kenapa.. dan kenapa.. sampai aku sendiri penat nak cari jawapan.. sampai aku give up... tapi bila xde jawapan.. baru lah aku sedar.. apa yang terjadi semua ni dugaan.. semua ni cabaran.. ALLAH akan menguji hamba2 dia mengikut kemampuan hamba2 nya.. maksud nyer.. semua dugaan..ujian dan cabaran yang aku kena hadapi tu diatas kemampuan aku... aku mampu hadapi.. pasti..!!!

hari ni kerja duty petang.. serius aku cakap... mood nak berkerja totally out.. memang datang kerja buat kerja... tapi hati xde pun dekat situ... dalam kepala pk.. cepat lah pukul 9 malam.. aku nak balik.. =) =) =) AKU XDE MOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDD...!!!!!!!!!!!!!!!!!!




esok duty petang jugak..emm.. cepat lah pukul 9 malam esok... huhu.. ni lagi melampau kan.. =) =) =) boleh x esok mase jalan cepat2.. cepat2..nasib baik jumaat kerja pagi.. fresh cikit otak aku ni.. sabtu cuti.. ahad kerja pagi.. isnin n selasa kerja 8.30 pagi.. rabu kerja double.. khamis n jumaat night shift lagi.. sabtu n ahad cuti.. =) =) cutiiii........... yahooooo.... seronok cuti sabtu n ahad.... =) =)

p/s: macam mane nak ade mood balik...?? ade pape tips x??




0 comments: