Thursday, July 7, 2011

premium beautiful corset

semangat2 datang class untuk timba ilmu yang berguni2.. dan ilmu ni kena gunakan supaya ianya dapat membuktikan impian menjadi realiti.. =) bila dengar lagu yakin boleh.. aku sangat2 lah bersemangat2.. sebab lagu ni sangat2 mendalam maksud nya.. so dengan lagu kite pasti boleh motivate diri kite sendiri. bila diri kite yakin.. kuat.. maka kita pasti mampu untuk tempuh segala onak dan liku...

seperti yang aku dah cerita dekat entry lepas pasal corset ni.. aku nak tambah lah..dimana corset ni 70% kesihatan dan 30% kecantikan.. memang banyak lah keuntungan, manfaat, faedah, yang kita dapat dari pemakaian secara konsisten corset ni.. pakai 8 jam sehari.. lepas tu minum air.. confirm hasil nampak..tambah pulak corset ni SUPERBRAND tau... dan warranty seumur hidup.. dimana warranty tu adalah service lah.. macam cangkuk patah ker.. pape lah kan..so.. untung kan.. seumur hidup okey..





corset ni mempunyai FIR @ far infrared rays.. dimana terdapat banyak keistemewaan dari FIR ni... diantara kelebihan2 yang diperolehi adalah :

1) memperbetulkan aliran darah dalam badan
2)meningkatkan kadar metabolisma
3)memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan
4)mengelakkan pertumbuhan bakteria
5)mengeluarkan peluh asid
6)menggalakkan tumbesaran lebih teratur
7)mengekalkan kesegaran badan
8)mengurangkan kandungan asid dalam darah
9)meghilangkan kesakitan pada tubuh badan@ tempat yang sakit
10)tidur lebih selesa dan nyenyak
11)menghilangkan bau badan
12)menghilangkan kulat dan fungus
13)membersihkan udara dalam badan
14)mengekalkan kepanasan suhu badan
15)menghalang pembiakan sel kanser dalam badan
16)memperbetulkan sistem urat saraf dalam badan secara automatik

jom aku nak share kan lah pasal corset ni... corset ni ade 3 bahagian.. iaitu ade :
1)long bra.. long girdle dan waist nipper.. long bra tu.. bra lah.. cume long bra dari premium beautiful ni panjang cikit...
2)long girdle pulak macam seluar lah..tapi panjang cikit lah.. sampai ke peha.
3)waist nipper tu bengkung..pakai kat perut... jom aku huraikan yer...

LONG BRA :

belakang depan

>cup ini ianya berbentuk piramid, bila cup direka berbentuk piramid ianya mampu untuk menampung breast @ payudara agar tak jatuh, selain itu kedudukan nipple @ puting kita berada dalam keadaan yang betul serta mengembalikan pigmen nipple tu segar dan cerah.

>ingat..!!! bila pakai bra span tebal2.. ketat...padat2.. tekan2..bahaya tau.. sebab semua tu akan menekan nipple kite dan xde ruang langsung untuk bernafas.. jangka masa panjang mungkin boleh menyebabkan breast cancer.. so lebih baik kite atasi dari sekarang kan..

>untuk sesiapa yang nak besar kan breast tu.. ha x payah lah nak beli cream macam2 nak cucuk sane sini kan.. jom kite pakai jer corset ni.. confirm boleh besar kan breast.. sebab corset ni kan ade FIR..

>bagi2 ibu2 yang menyusu kan anak.. pakai lah corset ni.. sebab corset ni mampu mengeluarkan susu badan ibu.. dan anak2 yang masih baby boleh minum susu ibu.. jadikan susu ibu pilihan yang pertama.. sebab kandungan susu ibu adalah yang terbaik... dan macam2 khasiat yang terkandung dalam susu ibu. selain itu dengan penyususan ibu.. hubungan anak dan ibu akan lebih erat..

>ianya juga mampu kurang kan lelah/asthma..apa itu asthma?? emm jom aku share kan secara ringkas lah.. asthma ni sebenar nya ..atau kebiasaan orang akan panggil semput atau lelah lah kan.. merupakan sejenis penyakit paru2 yang terjadi akibat radangan dan penguncupan saluran pernafasan.. so...FIR bertindak untuk memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan..

>U shape dekat belakang tu untuk untuk menarik lemak bonjol2 dekat bahagian belakang supaya dapat alirkan lemak2 tu secara rata.

WAIST NIPPER:


depan belakang
>waist nipper atau bengkung ni boleh membantu sokong tulang belakang, terutama untuk pesakit slipped disc...bengkung ni direka khas mempunyai 7 tetulang yang mampu support tulang belakang kita. suntikan FIR paling banyak dalam tetulang bengkung

>waist nipper ni ade 7 tetulang dan sesiapa yang jalan bongkok tu... boleh lah pakai.. sebab lepas pakai ni.. confirm posture badan kite akan tegak.. kebarangkalian orang yang kurus2 dan tinggi dia akan jalan bongkok.. xpercaya cube kite perhatikan. ha.. apa lagi.. pakai lah corset ni... confirm jalan tegak.. dan keyakinan diri akan bertambah. tak kan kita nak bongkok di usia muda.

>boleh mengempiskan perut.. membentukkan pinggang yang menawan dan tertawan ... bengkung ni ade tali dekat belakang.. kite akan kemaskan dan ketatkan tali dibahagian belakang bengkung mengikut keselesaan customer.. pakai lah 8 jam sehari.. pakai satu set,, confirm perut kite akan slim okey.. then bila dah slim2 baru lah yakin nak jalan kan..

>boleh digunakan untuk seisi keluarga.. contoh macam :
****kalau anak baru lahir tu kena kuning..just balut kan jer bengkung ini dekat badan dia..
****kalau sakit kepala.. balut jer bengkung ni dekat kepala.. aku penah buat.. time tu kepala aku sakit.. xnak amek painkiller.. aku amek bengkung ni aku balur dekat kepala aku.. huh.. lega.. ha sape2 yang ade migrain tu bagus sangat lah pakai kan.. migrain2 yang sampai tahap hantuk kepala dekat dinding tu.. lebih baik beli corset ni.. jaga lah diri kita kan.. jaga baik2 untuk orang yang tersayang

LONG GIRDLE:


DEPAN BELAKANG

V = dekat bahagia depan tu yang gelap cikit tu sebab banyak FIR
LOVE SHAPE=dekat bahagian belakang tu yg cerah sebb bahagian ni nipis
> long girdle ni seluar lah.. yang best nya seluar ni dia panjang cikit.. panjang sampai peha.. so peha xkan melecet dan tak berlaga antara satu sama lain. dan sangat2 selesa lah pakai long girdle ni..

>bentuk V di bahagian tengah long girdle ni.. ianya sama dengan kedudukan rahim kita.. dimana rahim kita berpunca banyak nya penyakit2 yang berbahaya.. contoh nyer cyst,fibroid, cancer rahim dan macam 2 lagi... maka dengan itu.. bersesuaian lah direka khas di bahagian berbentuk V tu mempunyai banyak FIR..

>bentuk V juga... dapat menguatkan rahim, mengemaskan bahagian perut, serta menghilangkan kesan rekahan pada kulit (strecmark ) terutamanya bagi ibu2 yang lepas bersalin.

>selain itu juga.. bahagian bawah seluar mempunyai jejaring2 halus..@ lubang angin dapat mengawal keputihan, pengaliran darah dan udara untuk menghilangkan kesan bau pada wanita.

>kenapa kadang2 ade sesetengah wanita susah nak pregnant?? emm.. jom share..

**bahagian V ni.. berfungsi untuk memperbetulkan kedudukan rahim kepada kedudukan yang betul.. sebab kadang2 rahim kita kedudukan nya x berapa nak betul.. so sebab tu susah nak pregnant.. dengan pemakain corset ni dan berusaha juga.. rezeki pasti ade..

**selain kedudukan rahim yang xbetol.. masalah keputihan yang teruk juga memainkan peranan dalam faktor sukar nyer seseorang wanita itu pregnant..sebab keputihan yang terlampau sangat2 tu dapat mematikan sperma.. so.. sperma belum sempat sampai dekat telur dia dah dimatikan oleh cel2 keputihan tu..so dengan jejaring2 halus yang direka khas ini.. ianya dapat membantu mengawal keputihan..

>dekat bahagian belakang long girdle ni pulak.. ade bentuk seperti LOVE SHAPE.. dekat love shape ni.. nipis permukaan nya dan mampu untuk membentukan pinggul yang menawan dan mantap

>sesiapa yang mempunyai masaalah senggugut yang teruk tu patut lah pakai kan.. sebab dengan pemakian corset ni.. FIR tu dapat melancarkan peredaran darah dalam badan.. so.. darah period tu senang nak mengalir..

senggugut?? emm.. sebenar nyer kebiasaan yang dapat masalah ni anak dara dan wanita yang belum pernah melahirkan anak..senggugut ni terbahagi kepada 2 iaitu primer dan sekunder dimana

1)primer ni... disebab kan pengeluaran prostaglandin daripada dinding rahim secara berlebihan. prostaglandin akan menyebabkan pengecutan otot rahim berlaku dengan kuat. so sebab tu lah sakit macam.. nak makan painkiller banyak2 jer kan.. tapi dengan pemakain corset premium beautiful yang 70% kesihatan dan 30% kecantikan ni.. memang period pain aku sekarang dah okey.. aku happy sangat2..

2)sekunder pulak.. biasanya mempunyai punca dan yang paling biasa adalah disebab kan oleh endometrisis . oleh kerana pertumbuhan dan perkembangan endometriosis bergantung kepada hormon estrogen yang dikeluarkan semasa haid maka ia akan terus membesar dan merebak. ha.. jom kite pakai corset premium beautiful ni.. confirm sihat jer...

-
-
-
-
-
so ni lah corset premium beautiful yang aku dah pakai selama 2 bulan dan hasil nyer memang aku confirm puas hati.. sebab aku ni sebenar nya jalan agak bongkok..tinggi aku 162cm dan berat 56kg.. so lepas aku pakai ni... aku dah boleh betul kan posture badan aku...

selain tu period pain aku yang memang tiap2 bulan bergantung dengan painkiller.. panadol mestural tu... ponstan.. arcoxia aku pakai strength rendah jer.. 60mg,, tapi arcoxia tu painkiller kire kuat jugak lah tu.. so.. sekarang ni aku dah boleh lupa kan semua painkiller2 tu.. kita semua tau kan.. pengambilan ubat2 painkiller jangka masa panjang xberapa nak elok.. sebab kite dah macam bergantung dengan ubat tu semua.. so... sejak diperkenal kan dengan corset ni.. aku dah mampu tersenyum.

so apa tunggu lagi.. jangan lepas kan peluang ni... jom lah kita sama2 kelihatan sihat dan cantik... jaga lah kesihatan kita mulai dari sekarang.. hargai lah masa sihat kite.. apabila kita sihat macam2 kita boleh buat..

nak2 lagi untuk yang dah berkawin lagi lah perlukan corset ni tau... " MEMBENTUK SEMULA, MEMULIH DAN MENINGKATKAN KEBERKESANAN DAN KEHARMONIAN HUBUNGAN SUAMI ISTERI"

PENCETUS REVOLUSI PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN KONTUR BADAN BERTEKNOLOGI TINGGI FIR DI MALAYSIA... UNTUK ..
-
-
-
KECANTIKAN..KESIHATAN DAN KEYAKINAN
-
-
-
-
"SESUAI DIPAKAI SEPANJANG HARI KERANA KEHALUSAN, KELEMBUTAN DAN KESELESAAN KEPADA KULIT...
"IMPIAN SETIAP WANITA"



email : yuyu628289@yahoo.com