Sunday, July 10, 2011

Kampung ku

aduiii.. bulat sudah muka ku...

yes... terlaksana sebelum masuk kerja pergi pasar malam beli makan.. hehe.. aku beli nasi lemak.. nak tambahkan lemak dalam badan ni ha.. lepas tu aku beli tau fu fa.. yum2.. sedap tau.. beli keropok cikit..gatai pulak lidah aku makan keropok tu.. huhu.. then minum air soya.. fulamak... memang power lah makan malam aku.. memang syoiikkk.. memang lemak.. cholesterol.. semua naik.. =)

so.. datang2 aku terus makan nasi lemak.. caya lah... makan nasi lemak panas2....syoiikk owh.. sebab selain dari seronok.. lemak2 dalam badan aku pun ngah berseronok sebab aku dah tambahkan lemak2..supaya mereka dapat membina empire.. hahah.. huahuahua.. ah.. persetan kan semua itu.. janji perut aku malam ni kenyang..

yelah.. dari pagi xmakan.. mau terseksa perut kau tahan lapar.. huhu.. tetibe bila xmakan sehari terus nak g ward vip nak timbang.. haha.. yelah xmakan seharian mau.. berat aku turun 1kg.. apabila berat badan turun 1kg....terus bangga dengan diri sendiri.. terus msg encik iwan.. biar dia jelez.. huhu.. tapi2.. relax encik iwan... jangan jelez2.. sebab mane mungkin berat tunang awak nie nak turun... dia ni kuat makan.. isyhkkkkk... teruk2..

owh.. patut lah aku agak mengantuk kerja hari ni.. nak cakap xcukup tidur.. balik pukul 7.30 tadi terus tido.. bangun pun dah petang... rupe2 baru aku perasan.. semua ni terjadi gara2 nasi lemak yang aku makan tadi. owh patut lah.. aduiiii... xnak tido.. xnak tido.. nak minum air nescafe kang aku kena g toilet pulak.. ishhh.. lagi seram kan.. tengah2 pagi nak g memerut... so.. agak2.. tido lah kan?? hehe

yes..!! esok nak balik kampung... dalam bus aku nak tido.. nak tido. emm.. bez2... balik kampung dengan encik iwan... hehe... (mak2.. tengok anak mak ni...gatai........!! aduiii....... tu pun nak mengadu.. ) encik iwan mau melawat atuk nya yang sedang merindui dia.. huhu.. encik iwan ni dulu time sekolah dia duduk dengan atuk dia.. tu lah aku leh tercouple dengan dia.. sekarang dia duduk dengan mak dia dekat ampang

lagi 5 jam mau pulang... haiiii... cepat pukul 7 pagi... mau pulang.... =) =) rindduuu makkkkk..rinddduuu semuaaa...

p/s : akhir nyer setelah 4 tahun lebih kenal encik iwan.. akhirnyer dia mengalah jugakk.. dia pakai jugak cermin mata.. susah betol nak suruh dia pakai.. yes....!! i likeee.....bukan apa.. cian aku tengok.. bila nak kena tengok jarak yang jauh asyik kecik2 kan mata... bukan senang nak pujuk lelaki ni.. susah nak mampos.... huhu.. =)

tekejut gak aku.. dia call.. cakap
"syg dah pakai spec.. rasa macam zaman budak2 jer mata ni clear"
ha...............gembira nya aku dengar..... =) akhir nyer dia pakai jugak... =) =)
macam mane ek muka dia pakai spec?? hehe...
xpe2 esok kite tengok encik iwan berwajah baru...