Tuesday, July 12, 2011

Rindu adam

baju dah basuh ?? done..!!!
baju kerja dah gosok ?? done...!!!
katil dah kemas ?? done.....!!!
baju basuh hari tu dah lipattttt ?? yess done.....!!!
makan dah?? mandi dah?? gosok gg??cuci muka??
"weh banyak tanya lah kau.. diam...!!" hehehe =) =)

wehhhhhhh....... mengantukkk.. ni semua kopi punya pasal semalam lah...
pukul 4 pagi baru aku boleh tidur... aduiii..
macam mane aku nak kerja petang ni..
dengan keadaan cuaca yang sejuk2 walaupun dah tengah hari ni...
tetetibe filling2 aku berada cameron pulak.. sejukkk222... xnak mandi..

hari ni kerja pagi pukul 8.30 pagi sebenar nya...
tapi malas pulak nak bangun pagi2 kan.. =) boleeehhh ??
so aku tukar lah dengan kak aya... aku amek duty dia petang ni...
so boleh lah aku bangun lambat hari ni...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
adam.................... masuk hosptial........... cian dia......
semalam masuk icu.. tapi pagi ni dah sedar.............
dah pindah dekat ward biasa....
semoga adam cepat baik.. dan boleh balik rumah......
rinddduuuuuu adammmmmmmmmmmmmmm!!!
adam kena kuat tau... adam kan kuat..
kuat macam ultraman macam power rangers.....!!!
hope u will okay my cayang2 anak buah ku...
-
-
-
-
-
-

ni aku nak amek gambar dia.. dia pejam mata.. gerammm sama ni budak.. comeelllll
-
-
-
-
-
-


nak tengok adam... cian dia........ cian dia.........






0 comments: