Monday, April 4, 2011

Down

seabut nya kepala ni......................................!!!!!!!!
benci2 bila kena pikir macam2
xsuka nak pikir semua ni... xsuke!!!
semua ni buat kan kepala aku sakit
mood aku down... down... down
best nya jadi budak kecik
xpayah nak pikir pape pun
-
-
-
-
-
-
-
kadang2 memang nak buat2 xtau jer dengan semua ni
nak biar kan jer... nak relax2.. nak cool2..
xmau serabut2... =) =) =) =) nak senyum2... =) =)
huhuhu... tapi2.... kena gak pikir...
sebab semua ni kan dugaan...
tapi............... kena jugak terima kenyataan.............
-
-
-
-
-
-
-
-

ni lah kehidupan kan... sekejap kita happy... sekejap kita sedih2...
semua tu buat kan kite lebih berpikir22222.......


saya suka tengok pantai...
sebab saya suka lah.. suka dan cinta.
betapa indah nya kan ciptaan ALLAH S.W.T
bila dekat pantai.. saya relax jer.. ditambah kan dengan angin yang bertiup
semua tu buatkan jiwa saya tenang.. relax.. cool... dan seangkatan dengan nya
teringin nak ade rumah dekat dengan pantai
tapi takut pulak... hehehe...
KALAU TAKUT DILAMBUNG OMBAK JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI
ha.. sebab tu lah aku takut.. memang takut pun kalau2 ombak tu mengganas.
tapi pinjam kejap peribahase tu... =) =) =)
-
-
-
-
-
ting... tong...ting....tong.... wa chow dulu.... =)







0 comments: