Saturday, April 2, 2011

Along


lepas je second night duty... aku balik lepak2 then lama2 tertido... tapi dalam pukul 12.30 tengah hari tu dah xboleh nak tido.. dalam kepala ni duk pikir nak buat apa.. so tanpa diundang... tetibe terpikir nak pergi rumah along n kak long dekat kepong... along xde dia ade kerja dekat ijok.. so tinggal kak long dengan adam n alif.

sampai dekat kepong dalam pukul 5 petang.. wow!!! rindu giler2 dekat adam n alif... nak 2 lagi adam.. sebab dia ni banyak mulut.. petah bercakap... geram tengok dia bercakap.. dalam pelat2 tatap menjadi pojaan... hehehe =) =) so singgah kejap kl sentral beli cheese cake untuk kak long.. dia teringin makan. xpe2 lagi pun aku memang suka... suka sangat2 makan cheese cake.. yum2!! kalau boleh tiap2 hari nak makan... nak2.. !! tapi impossible lah kan.. mau kang semua bau cheese.

dan yang paling best sekali.. mak, abah n adik2 pun datang.. sebab mak nak balik pahang. tengok adik dia baru lepas bersalin.. mak ndak. tahniah mak ndak.. dapat baby boy.. bertambah lah sepupu aku... =) name dia adib idris xsilap aku. best2 nya mak masak masak lemak tepoyak pucuk paku... + sotong !!! wowo.. sedap2... sedap2 sangat2... nak lagi.. nak lagi... !!

malas lah nak type panjang2... penat lah... huhu!!


ni adam... =) umur dalam 3 tahun kot.. hehe


adam2.. pandang2 cik de... cik de nak tangkap gambar adam ni.. cepat2...


ini lah hasil nya.. sebab dia kalau dah main game.. xnak layan aku.. huhuhu..


tengok2... hehee


so terpaksa lah aku ambik gamba tepi sahaja.. jadi lah kan..

kalau main game... aku panggil memang dah x pandang2... =)




ni pulak alif.. adik adam.. umor dalam 1 tahun lebih kot.. =)


tengok2 mulut ikut mak cik dia... hehe... geram2... nak dukung dia.. dia xnak..huhu

heiii.... geram lah dekat kamu alifffff........