Sunday, April 10, 2011

Sayang


sayang....
xpernah saya sangka hubungan kite bertukar status
dari pakwe-makwe menjadi tunang.. TUNANG...
xpernah terlintas ianya akan bertukar secepat ini....
alhamdulillah.. semua nya berjalan dengan lancar..

sayang...
masuk tahun ni nak dekat 5 tahun kita kenal kan
5 tahun ni macam dugaan yang kite lalui.. terlalu banyak
tapi awak tetap sabar.. sabar..dan bersabar..
xpernah langsung awak mengeluh.. xpernah..

sayang...
ingat x tahun pertama kite kenal??
awak malu2.. sebab saya yang nak berkenalan dengan awak
sebab saya jatuh cinta pandang pertama...sebab awak pendiam..
ye pendiam.. saya tahu tu perangai awak.. awal cool..
saya suka awak... suka tengok awak.. awak comel..hehe

sayang....
masuk tahun kedua sampai sekarang..
awak dah xmalu dah.. awak dengan saya banyak cakap
kadang2 saya xlarat nak layan... kadang2 saya suruh awak stop bercakap
tapi bila saya banyak cakap.. cerita itu.. cerita ni.. awak dengar jer..
xpernah awak cakap pape... hehe.. kadang2 saya rase saya jahat.. maaf awak

sayang....
dulu time saya belajar bila kite keluar date..
saya suka masuk kedai macam2...
bila saya suka sesuatu.. saya mesti akan cakap dekat awak..
dan akan tengok bende tu lame2.... belek2.. awak sabar jer tunggu
tengok2.. bulan depan... bila awak dapat gaji..
awak tanya saya nak x benda tu..
saya cakap nak.. awak beli kan.. semua saya nak.. awak belikan...
jarang awak xbelikan... kadang2 sebab saya hujung2 bulan awak terpaksa
ikat perut.. kecian awak.. maaf... maaf sangat2..

sayang....
bila saya xboleh tidur... saya call awak...
kadang2 pukul 1 pagi... kadang2 pukul 2pagi
kadang2 pukul 3 pagi... 4 pagi... saya call awak...
awak layan jer kan... tapi bila awak xboleh tidur..
saya xlayan pun... jahat kan.... teruk2...

sayang...
kadang2 time belajar saya tengah give up..
awak selalu bagi saya semangat...
awak selalu bagi saya kekuatan yang sangat2 kuat
kuat untuk saya menghadapi semua nya...
saya rindu awak.... rindu awak...

sayang....
macam2 dugaan yang kite lalui kan...
time awak menggangur.. lame gila kite xjumpekan
kite call jer.. msg2.. jer.. sedih sangat2..
time tu saya rindu awak sangat2..
xtahu nak cakap macam mane...
tapi awak cakap.. sabar ye ayang..
cayang tengah cari kerja lah ni...
macam2 kerja awak penah kerja...
saya terharu tengok usaha awak..
walaupun awak nak belajar.. tapi disebab kan
xde sape2 nak tanggung.. awak terpaksa lupakan..
awak kerja sendiri.. cari duit sendiri...
sangat2 respect dekat awak...

sayang...
kalau awak boleh terima saya.. kekurangan saya
kenapa sayan nak kesah pasal awak???
saya xkesah pun awak macam mane sayang..
sebab saya kenal sayang saya macam mane..
kenal awak macam mane... pedulikan apa orang nak cakap..

sayang...
kenapa ye saya pilih awak untuk jadi teman hidup saya??
kenapa yer?? saya xnak bagi sebab boleh???
kenapa ea?? sebab nya saya...YAKIN...
saya yakin awak boleh jage saya....
saya dapat rasekan semua tu...........

sayang...

selagi awak masih perlukan saya dalam hidup awak
saya xkan pernah terlintas untuk tinggal kan awak...
selagi awak cinta dan sayang kan saya..
selagi tu saya akan ade untuk awak.. teman awak..
sebab saya xkan tinggal kan awak untuk orang lain...
saya xnak tengok awak sedih.. kecewa..
sebab awak dah happy kan hidup saya...

tapi seandai nya.... awak dah xperlukan saya dalam hidup awak
saya redha awak.. saya terima dengan hati yang terbuka
sebab saya tahu..semua tu takdir.... sape2 xkan boleh lawan takdir
tapi... kalau awak dah xperlukan saya...apa yang saya harapkan..
saya nak awak cari pengganti yang boleh jage awak..
yang boleh jage awak baik2.. baik2... baik2......
yang boleh ingat kan awak selalu.. sebab awak ni selalu lupa....
call awak pagi2 atau bagi msg pagi2 kejut awak bangun....
sebab kadang2 awak ni lambat pergi kerja...

saya redha awak.. seandai nya semua tu terjadi..
tapi jauh disudut hati saya berdoa.. agar kite akan kekal
supaya saya boleh jage awak.. boleh hidup dengan awak...
saya hanya mampu berdoa... dan berharap..........................
jodoh pertemuan semua ditangan ALLAH S.W.T
saya xtahu awak mase depan macam mane..

sayang....
mak selalu ingat kan saya...
cari lah orang yang betol2 sayang dan cintakan kite..
daripada kita sayang dan cinta kan orang tu...
betol cakap mak tu... saya sokong 100%
terima kasih awak... saya yakin dengan awak...

sayang...
mintak maaf sebab saya ni jahat..
sebab saya selalu buat awak sedih...
emmm... maaf yer....... terima kasih sebab banyak bersabar...
awak............................................................................
TERIMA KASIH UNTUK SEMUA NYA....
TERIMA KASIH.....................................................
terima kasih sebab sudi jadikan saya tunang awak... =)













0 comments: