Tuesday, April 12, 2011

Rindu semua


yeah akhir nya dapat jugak balik kampung sabtu ni
terima kasih lah kepada semua rakan2 kerja yang sudi membantu
sudi tukar duty.. sudi buatkan owing duty dengan aku
sayang lah semua... hehehehe =)
jasa anda amat2 dihargai..... kang2 nak mintak tolong...
insyallah aku tolong tau... =)

rindu mak... rindu kampung.. rindu sangat2.....
sangat rindu.. kalau boleh nak balik terus.. xnak dah datang2 cini..
hehe... tapi apa boleh buat.... ko dah kena ikat 6 tahun dengan kpj selangor.
so nak ke.. xnak ker... ko kerja diam2 cini.. !!!
xpe2.. dari xde kerja.. nak2??? so sila lah jangan memilih ye..
sentiasa bersyukur dengan apa yang ade...
dan ikhlas kan diri dalam melakukan kerja
sesungguh nya apabila kite ikhlas melakukan kerja
maka semua akan menjadi mudah dah diberkati... insyaallah....

iwan suka makan asam pedas ikan pari..
so balik ni.. mak nak suruh aku belajar masak
agak2 berjaya x aku masak asam pedas ikan pari
kesukaan dia tu... emmmmmmmmmmmm
mintak2 mak lupa lah.. hehehehe...
ala kalau mak ajar masak sekarang ni pun
kang lupa jugak.. tunggu lepas2 raya ye... baru lah xlupe..
hehe.. dush2 semua itu alasan sebab malas okey..!!

oooohhhh balik kampung... oooooohhhhh balik kampung
mak cakap kang nak beli durian... nak buat bubur durian...
yesss.... mak tau anak2 dia suka... so balik kang dia nak belikan..
cayang lah mak.. cayang mak sangat2.. mak memang terbekkkk lah..
bez nya makan durian.... sedap nya... best2.... =) =) =)
yum2.. xsabar rase nya nak balik... cepat2 lah mase berlalu
sekarang hati aku dekat kampung... !!!
yesss.....!!! dekat kampung............!!!!!


kakak2 ipar yang sporting ... =) =)

0 comments: