Wednesday, April 20, 2011

happy birthday

yeaaaaahhhhhhhhhhh
besok aku cuti... ha.... seronok okey...
jumaat n sabtu pulak kerja malam..
sangat2 seronok lah kerja aku...
tapi esok nak datang.. sebab ade talk dan jugak birthday party untuk
sesiapa yang lahir bulan 4 pulak. happy birthday guys...
so dari xbuat pape.. datang je lah... selain itu dapat jugak menambahkan ilmu
dengar2 talk.. bagus tau... boleh menambahkan knowledge

so malam ni boleh aku tidur lambat.. sebab esok aku boleh bangun lambat
ha.... ni lah kerja aku mase bujang2 ni... xbagus2.. jangan tiru ye
sebab anak dara kan... bangun kena pagi2...
jangan lambat2.. aku xpe.. sebab aku malas... hehehe..
eh2.. bukan malas.. tapi penat...
nak ngadu dekat orang pun... eh2.. ko kan bujang
penat apa nya...... ha... tu dia dapat sepatah dua kata..
so... better shut up jer lah...
layan lah penat ko sorang2 .....

rindu sangat2 dekat encik iwan...
adoyaiiiiiii.... apa boleh buat... kerja2
kerja aku kan shift.. so kena lah redha ye..
kalau nak jumpe pun 4.5 kot.. sebab 1-2.5
aku kerja malam... so 3-4.5 aku cuti...
agak2 dapat x jumpe dia??? huhuhuhu
xpe lah.. kang dah kawin hari2 tengok muka dia jer... =)





p/s : saya bosan... apa nak buat ek??? tidur??? dah overdose tido dah pagi tadi.. huhuhu.. booosssaaannnnn.... emmmmmmmm.....