Sunday, April 10, 2011

Overdose


wa..... mata aku sakit lah sebab overdose tido lah ni
semalam kerja double... penat lah jugak..
semalam duty pagi dispense 2.. wow!! orang agak ramai jugak lah.
ditambah pulak dengan system yang agak kureng la
so tension2... hari sabtu memang busy lah..
dah paham dah tu.. tapi xsuke bila system pun bermasalah.
sabarrrrrrrrrrrrr je lah.......
nasib baik lah petang tu xbusy pun.... lepak2 saje..

balik2 lepak2... bukak laptop.. pukul 10.30 mandi...
lepak2... akhir nyer pukul 11 malam dah ngantuk..
xrock langsung tidur awal kan.. hehehehe...
tapi apa boleh buat.. mata sudah xsanggup lagi nak bukak..
so tidur saje lah..............................
dan ini lah hasil nya... overdose tido...
jadi pening kepala dan mata pun berdenyut2 lah... =) =)



0 comments: