Friday, April 22, 2011

Over limit


Dear customer, you have exceeded the 5GB/mth usage (Celcom FUP). Pls purchase additional volume or we reserve the right to control yr broadband speeds. TQ

alamak.. broadband aku dah over limit dah... sangat2 xsyoiiikkkk... lembap nak mampus dah sekarang.. sangat susah aku nak melayan youtube.. sebab memang lembap nak mamapus dia loading.. so bosan2..... !!! xkuasa aku nak tambah GB... tunggu lah 24hb.. kang dia refresh balik akaun.. sebab xsilap aku setiap 24hb dia refresh n kemas kini segala semua akaun kot. cepat2 lah 24hb. ni pun dah nyawa2 ikan dah life broadband aku ni... dapat gaji harus aku settle hutang2 aku. mati katak aku kalau xde broadband.. bosan gila duk rumah.. huhu.

hari ni night duty.. so hari ni aku just lepak2... n then buat apa yang patut lah kan...perut sudah kenyang.. kenyang.. alhamdulillah....makan nasi ayam makcik dekat kedai depan tu..alamak2 banyak pulak lemak2 tadi aku sudah telan... macam mane mau jadikan berat aku 52kg.. huhu... mimpi lah kau!!!! sebelum masuk kerja mesti nak cari makan punya kan.. nasi lemak juara lah yang aku cari kan... sebab lepak2 tunggu solat isyak dah pukul 8.45 gitu... so siap ala2 macam kabut.. huhu... then memang nasi lemak lah makanan yang paling cepat siap..

p/s :::: aku ingin kan dirimu datang dan temui aku... kan ku katakan padamu...aku sangat mencintai diri mu