Thursday, March 10, 2011

Outpatient

hari ni duty aku 8.30 pagi-5 petang...
prepare dekat outpatient.
ah malas lah nak cerita pasal kerja!!!!!!
membosan kan.. huhuhu!!!!!!
no komen.. no komen...!!

pagi2 dah bangun kejut encik iwan..
sebab dia nak bayar saman... semalam aku off..
aku tolong dia.. sebab cian dia..
nak keluar lari kejap bayar saman susah...
xpelah aku tolong lah encik iwan.
dengan mengorban kan masa tidur aku..
tapi sekali xde nasib dah.. tengah2 beratur.. sekali.. traffic offline ..
geram2.. geram2... huh!!!

encik iwan cakap.. xpe lah ayang.. cayang ambik EL esok.. huhu!!
so dengan semagat nya pagi ni aku kejut kan lah dia...
sori sayang!!! sori.. sebab.. saya dah xboleh sabar!!!
dah 6 gitu message saya bagi.. berapa belas call
awak tetap xbagun!!! hehehe... sori !!!
dan dengan putus asa nya saya... akhir nya awak bangun jugak!! =) =)
alhamdulillah... akhir nyer terbayar jugak saman traffic dia... =) lega aku =)

pagi2 sudah bangun.. tolong kak long.. bank in kan duit.
sebab along kerja dekat pahang. cian kak long..
kak long aku suri rumah.. kak long aku sangat2 sporting!!
walaupun dia kak ipa aku.. tapi memang bez lah....!!! jiwa rock bebeh!!
love u lah my sis... u r the best... x di lupakan untuk kak ngah aku jugak..
cayang lah u allssss.... memang sporting n the best!!! =) =)
aku xde kakak... sebab aku anak perempuan sulung...
dulu jelez tengok kawan2 ade kakak... jelez2!!!
aku ade 3 orang abang... abang2 yang sangat2 prihatin..
sekarang dah bez.. sebab aku pun dah ade kakak..
hehe.macam budak2 kan..
peduli apa aku... =p =p

so.. aku pun gerak lah memula kan perjalanan aku..
pergi petronas dekat depan ni.. dekat je.
pagi ni macam sejuk.. tengok jalan macam basah..
so kompem semalam hujan ni. patut lah aku lena jer tidur.
so jalan lah...jalan dengan hati yang riang.
sampai2 dekat depan tu.. ade kereta lalu...
woiiiiiii.... basah kain aku.. dia langgar lopak...!!!!!!!!
aku bagi lah satu jelingan yang boleh dikira nak terkeluar bijik mata aku ni..
budus!!!! xguna!!!
xreti hormat pejalan kaki..!! perhhhhhh!!!!

xpe lah... xde lah teruk sangat.. tapi aku xsuke.. kain aku basah kejap..
aku xselesa... rimas.. huhuhu..!!
dah lah malas nak emo bagai... buat seksa jiwa aku jer.
kalau aku tahu sape dia... tengok lah.. aku lalu simbah air 1 kolah.. =p =p
pagi2 dah spoil mood aku yang riang tadi.
tapi xpe.. aku pun menceriakan pagi aku dengan beli nasi lemak.
gemuk2... tapi xpe lah... makan itu penting.

aku sangat mengantuk!! sangat2... sebab hari selasa tu kan aku xleh tidur..
semalam off tapi xtidur pun.. entah benda apa aku buat..
dan hasil nya.. ambik lah kerja hari ni sangat2 xbez... !!
sangat2 rase macam eh... bez nya kalau dapat tilam sekarang..
sambil peluk bear pemberian encik iwan..
emm. nikmat nya kalau dapat tidur..!! tapi tu semua angan2.. !! huh!!
tempuh jugak lah.. hari ni dengan tenang... =)

aku dapat merasakan sesuatu... entah apa... tapi naluri aku mengatakan
ada sesuatu yang tidak kena.. ade sesuatu.....
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KUIH TALAM... !!!!!!!! BUDUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ah pegi lah mati lu... aku xkesah.. xpeduli... xhirau.. =)
saya gembira dengan hidup saya.... sangat2.... =) =)

ei... tembam nya muka ni.. hehe..
tengok2.. gemuk2..!!!
gambar ni time g dinner.. time nak abis blaja kat kolej
semester 6...
harus make up bagai !!!