Monday, March 14, 2011

Dispense

minggu ni direct kerja office hour. so kalau kerja direct office hours.
makna nya hari sabtu ko masuk lah kerja pukul 10 pagi - 2 petang..
sangat2 seronok.. yuhuuu.. =) =) =)
aku nya duty untuk minggu ni adalah dispense 2.
dispense 2 ni ko kena tolong lah dispense 1..
cam kalau dah busy so kena lah tunjuk kan muka anda di kaunter depan.
tapi kalau macam xbanyak nak dispense so ko kena lah masuk dalam prepare.
macam tu lah.. kerja nya.... kena pandai2 tengok2.

aduh2.. kepala aku sakit sangat2..
memang lepas lunch tu xtahan lah...
terpakse makan panadol 2 bijik.. tapi tu pun xhilang jugak
balik2 terus aku tidur.. rase macam nak cabut kejap otak..
nak polish.. haha.. sebab xtahan dah sakit nya.
lepas jer bangun tido dah okey.. dah sihat.. hehe =)
oh... rupa2 nya kepala aku sakit sebab aku xcukup tidur da...
tu lah banyak sangat benda nak pikir sampai xboleh nak tidur.

okey lah mahu titon.. tata... malas da nak type panjang2. =) =)


yes...!! miss u a lot... lot2... berlot2... hehe... =) =)