Monday, March 28, 2011

1 tahun



eh2.. diam xdiam dah setahun aku buat blog ni...
so.. nak nyanyi lah untuk ulang tahun tercipta nya blog ni...
HAPPY BIRTHDAY TO BLACKCANTEK.BLOGSPOT..
HAPPY BIRTHDAY TO BLACKCANTEK.BLOGSPOT..
HAPPY BIRRRTTTTHHDAYYY TO U BLACKCANTEK.BLOGSPOT..
hehehe... semoga anda akan terus berfungsi dengan baik
supaya tuan anda senang untuk mengupdate...
saya sebagai tuan anda... sayang anda... =) =)

dulu aku suka bace blog orang... best kan
macam2 kite boleh luah kan...
xde sape2 dapat halang... sebab blog kau kan..
cume kadang2 kite kena lah jage segala isu2 sensitive..
jangan lah menulis tanpa menghirau kan keadaan sekeliling...
ap orang cakap tapi ni aku ubah lah... terlajak perahu boleh diundur..
terlajak menulis dalam blog.. orang dah copy..
ko leh lah delete entry tu kat blog ko
nak delete kat yang orang dah copy tu.. memang xdapat lan nolong...!!
so kang tanggung lah sendiri..hehehe...
pandai buat pandai tanggung lah kan

aku suka menulis.. aku suka buat diari..
sebab bagi aku.. xde sape paham apa yang kite rase..
hanya diri kita jer yang dapat rasa kan sakit.. pedih.. gembira.. semua lah..
orang lain mungkin paham.. tapi aku percaya.. xkan 100 % dia paham nya.
kalau dia paham pun.. dia xkan dapat rase apa yang kita rase
so bila tulis dalam diari.. aku rase lega..
so itu lah aku... kadang2 aku cerita jugak dekat orang..
tapi bukan semua manusia ni boleh simpan rahsia kan
kang2 dia cerita jugak dekat orang lain... hampeh!!!!

kebanyakan dalam blog ni... aku cerita kan pasal kehidupan seharian aku..
so.. aku just tulis apa yang ade dalam kepala otak je..
so aku ikut gerak otak aku n perasaa aku je..
aku xkesah pun ade ke x follower.. dulu2 memang macam semangat
tapi sekarang ni aku busy lah.. xde mase.
lagi pun aku malas nak menbaca... entah lah.. sejak2 dah kerja ni..
memang malas nak mengkaji2 ni..
bila aku free.. aku buat lah... huhuhu
so.. terima kasih lah kepada yang dah jadi follower aku..

okey lah.. x tahu dah nak tulis ap..
=) =) =) =) =)
nah kek untuk blackcantek.blogspot.com