Friday, March 11, 2011

Nescafe


bagun2... keje pagi da hari ni.. duty pukul 7 pagi da...!!
yesss!! xpayah nak sibuk packing bagai.. sebab hibiscrub xde stock.. =)
kalau ko kerja pagi then duty ko tu pulak dispense 1
jadi nya ko kena pre packing tau.
benda paling happy bila xpayah kena buat semua tu bagai..hehe..

hari ni mood untuk bekerja okey sahaja.. xde pape masalah =)
hope will be okay lah kan.. =) hope sangat2 lah
penat nya aku rase.. rase mengantuk tahap gaban.
time breakfast tu aku dah minum air nescafe sebab aku terlalu mengantuk.

lepas habis kerja tu aku.. lepak kejap.. makan kejap.
sebab nak pergi check ubat dekat imaging department.
mengantuk sangat.. sangat2
tapi demi tanggungjawab aku lupa kan kejap mengantuk tu
tanggungjawab?? hehe.. yelah pharmacist dah bagi suruh buat..
so kena lah buatkan.

so habis2 semua tu dalam pukul 4 petang..
aku pun dengan semangat mahu pulang!!
yeaaahhhh pulang!! pulang lah ke rumah untuk tidur.
tapi mane boleh tidur.. sebab kena pergi gym..
target kena capai.. 8 session kena laksanakan.. kena...
jangan bagi duit ko melayang free2 jer.. huh!!!!!

balik2 iron baju.. lepas tu kunci jam. sebab pukul 5 mahu bagun
emmmmmmmmmmmmm.... mengantuk nya..
nape aku rase macam down nye mood minggu ni..
macam xbest.... arghhhhhhhhhhhhhh!!!!!
penat2.. tapi2... tapi2... hehehe
lepas jer balik dari gym tadi.. macam magic..
macam energy aku lain.... =) =)

okey lah malas nak type hari ni.. hehe =) =) ok tata =)