Sunday, March 27, 2011

Stoke take

hari ni ade stok take.. kena datang2.. wajib!!!
sape yang kerja... kerja lah..
pukul 9 kena datang dah... alhamdulillah boleh balik awal..
pukul 4 petang dah settle..
memang setiap 3 bulan sekali kena kire semua stok.

malas lah nak cerita banyak2.. hehe





lepas habis stok take tu... balik lah ap lagi kan.. terus ajak leha g tesco mau beli barang... dekat tesco layan makan dekat pak hailam kopitiam.. best sangat2... aku makan curry laksa... sangat2 best.. berbaloi2... huhu.. tapi xabis pun aku makan sebab laksa tu kembang n licin sangat..lagi satu banyak gila laksa dia letak. bila aku makan... dia cepat je terus masuk dekat tekak.. tercekik aku.. tapi memang sedap lah... xrugi aku makan dekat citu... =)


tengok2.. sedap tau.. curry laksa... + bandung cincau... yummmm222!!



0 comments: