Wednesday, March 9, 2011

Salma mentor 5


aduh.. macam mane nak tidur ni... ni gara2 dah 2 hari oversleep lah ni... !! jam sudah pukul 2.30 ye!! emmm.... perut pulak lapa... aduh... !! esok cuti.. yahooo.. hehehe.. tapi hari sabtu maybe kerja sampai pukul 9. kak ruby suh tolong wat kan ot dia dari pukul 4-9 malam. xpe2.. kite kena lah tolong orang kan. bila orang dalam kesusahan. jangan lah penting diri sangat. =) =) dan bila kite tolong orang... jangan sesekali harap... pembalasan... ikhlas itu amat penting.!! sangat penting!!

macam mane mahu tidur.. huhu...!! dah buat macam2 dah.. sudah ku bace segala macam gosip2 dekat internet ni.. hehe.. tapi mata ni tetap tidak mahu lelap jugak!! tadi buka beutiful nara... saje je..tetibe dekat entry dia yang paling atas ade pasal mentor..aku pun clik la nak dengar... wowo!! memang mantap lah vokal salma mentor 5.. era punya protege.... !!! dia nyanyi lagu bertamu di kalbu...dia nyanyi time minggu pengenalan. xcaya.. cube la dengar sendiri kat utube.. korang type je..salma mentor 5. kang keluar lah.

alahai tengok jam sudah pukul 3 pagi laaa.. bila lah mata aku mahu lelap ni.. huhu.. esok banyak benda nak buat.. huhu. aduh... bulan ni nak kena kejar 8 sessions untuk claim balik duit pendaftaran fitness first platinum tu. bulan lepas dah tercapai. huhu.. saje jer masuk gym ni. sebab nak kurus.. hehehe.. boleh?? sebab berat aku dah melampau2 naik. dah 58kg dah.kalau xjaga mau naik sampai 6okg!!! aduh teruk kalau macam ni. asyik makan2 jer.. kerja xde lah duduk sangat. berjalan jer.. tapi berat xnak turun2 gak.. tu yang terpakse pergi gym tu.. hehehe!!

nak berat aku 52kg balik.. nak2.. agak2 boleh x nak turun kan balik?? huhu.. sebelum masuk kolej berat aku 52kg jer. dah masuk kolej.. naik 53kg..54kg.. dan 57kg terus.. haha.. lepas tu turun kejap 56kg.. kang2 naik balik 57kg.. huhu... sangat2 bosan. ni sekarang dah kerja.. ha.. amek ko.. terus 58kg.. aduiii.. pening aku nak pk.. xmau lah berat macam ni.. nak berat bawah 55kg.. huhu... xsuke2.. xsuke berat atas 55kg.!!! semoga dengan ada nya aku dekat fitness first tu.. diharap kan berat aku kembali normal... ni dah abnormal okey!!

kay lah tata...esok nak basuh baju... tapi bukan aku lah yang basuh.. mesin yang basuh.. hehe.. !! aku rasa macam mata aku ni dah mengantuk... hurayyyyy!!!


3 comments:

Nurfazilah Cipa said...

k.ayu ku..jom join segmen cipa nk x?

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/03/sye-nk-blog-sye-direview-oleh-cik-cipot.html

NaZatul ShAzuA said...

berat 58kg? tipu la..nampak kuwus jerk.. aku yg gemok nih pun baru 52kg.. tipu..tipu.. tipu.. :P hahahah...

aYu said...

cipah.. segmen ap tu??

wawa : serius la.. hehe... pening doh pk cam ane nak 52kg ni... kang bum2 besa la beb.. hehe... tu yang tgk je kurus... tapi mak ai... huhu.. =(