Saturday, March 12, 2011

Templet


sangat2 penat badan aku... itu sahaja yang mampu aku katakan!!
xpenah2 dalam sejarah hidup aku.. tiap2 pagi minum nescafe sebab mengantuk!!
walaupun mata xmengantuk. tapi kepala pening dan jugak badan aku letih.
dan paling best esok pun kerja... huhu... yesss... sukeeeeeeeee nya aku.. =) =)

sangat2 penat badan.. ingat nak tukar templet untuk blog ni
nak cari warne purple..macam cute pulak bila background warna purple
tapi sekarang xde masa.. sebab nak pilih bukan senang.
kena tengok satu2.. view... so macam xde masa nak mengadap laptop lame2.

tengok lah rase2 macam minggu nak datang ni ...macam xsempat....
so tengok lah end of this month.. huhu... insyaallah ade mase aku nak tukar.
teringin nak buat background colour tu... =) =) macam soft jer.

okey lah mahu chow.. esok nak kerja...
hari ni.. pagi kerja dekat outpatient...
hari ni hari sabtu xramai sangat petient
macam sabtu2 yang memang terkenal dengan busy nya...
petang pulak dispense.. buat statistic... =)
petang ni xramai sangat patient dekat A&E.. okey2 jer..
so seronok jugak lah buat OT.. =)