Tuesday, March 8, 2011

Label


tetiba aku rasa macam aku dah xde mood nak bercakap dengan sapa2... xnak2..!!! huhu... tapi hari ni dispense pulak... macam mane nak diam kan.. nak suh patient bace sendiri instruction kat label 2?? hahaha.. memang kang dapat notis 24jam kena berhenti kerja lah gamak nya.!!! huhuhu!!! tapi nak berhenti xboleh sebab kena ikat 6 tahun oooo kerja dekat cini... huhu.. so sila redha =) =)

rindu sangat2 dekat mak.. dekat kampung.!! nak duduk kampung.. nak balik kampung.. duduk dengan mak.. best nya......... !!! tapi2... itu lah susah lah...!! susah2.. !!! saya rindu mak saya... saya nak tidur dengan mak.. hehe... nak tengok muka mak saya lama2.. nak sembang2 dengan mak saya lama2.. huhu.. nak2... tolong la.. !!! hehehe.. mak tolong anak mu ini dah xbetol.. hehe.. =) =)


banyak nya dugaan... sangat2 banyak.. kadang2 rasa macam dah xlarat nak hadapi... dah x mampu. emmmm.... =( encik iwan tetap ada untuk menaik kan semangat aku.. terima kasih encik iwan. tapi............ entah lah... aku pun xpaham kan... xpaham.... !!! tapi aku tau.. semua dugaan yang aku kena hadapi ni pasti akan ade hikmah nya... dan semua dugaan ni diatas kemampuan aku untuk mengatasi nya...!!!!




2 comments:

Nurfazilah Cipa said...

klik nuffnang k.ayu..yok klik nuffnang aku lak:)

aYu said...

hehe... done =)