Wednesday, March 30, 2011

First night

eh2... korang2 jangan nak mengada2 nak fikir yang bukan2..!!!
hisy2.. otak kotor betol.. pergi2 polish cikit kasi bersih.. hehe
eh2.. aku bergurau jer.. jangan marah tau.. =)
jangan marah2... lek lu bro.. lek lu sis.. tarik nafas.. hembus..
tarik.. hembus.. ha buat la sampai penat.. kompen ko segar..
sebab oxygen dah sampai ke otak.. =) =)

hari ni seperti yang dimaklum kan di entry yang lepas..
ni merupakan kali pertama aku kerja shift malam...
gerak dari rumah dalam pukul 8.50 malam gitu
kerja start pukul 9 malam.. maka seperti yang dihajat kan
aku pun singgah kejap lah beli nasi lemak juara..
lauk telur goreng.. xde tambah2 lauk lain..
selalu aku suka tambah 2 jenis lauk...
ayam goreng dengan paru ke..
ayam goreng dengan telur ker..
paru dengan telur ker.. so suke hati lah time tu nak makan apa..

jalan2 g punch card.. wow.. lambat 1 minute.. huhu.. sedih2..
haha.. kecoh la.. lambat 1 minute pun nak kecoh lu kan.. sepak laju2 kang
sampai2 sahaja.. aku lepak2 kejap..sementara mintak izin nak makan.
makan nasi lemak pada pukul 10 malam yer.. yer..
yer kawan.. sungguh zalim anda kepada diet anda.. dush2..
tapi apa daya aku... kena jugak mengikut nafsu.. semua kerana nafsu..
hehehehehe... =p =p =p =p =p =p

jam sudah menunjuk kan pukul 5.10 pagi..
tadi terlelap kejap 10 minute.. lepas tu sudah tidak mahu tidur..
huhu.. sangat2 zalim mata ini kepada tuan dia.. tidur lah lame2 sikit..
so laptop ni lah jadi mangsa aku... kesian dia..
xpe2 kejap lagi pukul 7 pagi shift aku tamat aku balik aku tidur..
maka ko dibenar kan rehat ye..rehat puas2..
sekarang no2... ko kena teman tuan ko ni..
teman jugak.. rela ke x ker... kena jugak.. kang aku merajuk kang!!


(compaq: weh ade aku kesah ko nak majuk wahai tuan?? )
( tuan : biadap ko laptop... menjawab2 ye.. aku tampar kan..!!!)
(laptop pun kembali diam tanpa suara..)
?????????????????????????????


ini lah laptop yang telah membuat kan tuan nya marah... hehe..
eh2 xde lah.. mane ade marah.. kang dia majuk...
tuan dia yang susah... susah... duit.. duit... jangan tau laling..
u jangan ade pape masalah pun... =) =)
i love u 4 ever n ever...... =) =) tapi encik iwan tetap number 1 dalam hati i.. =) =)

ini lah muka yang sedang xmengantuk.. tapi mengantuk
kompius aku... hahaha.... tadi dah minum nescafe ... halus..!!! =) =)
sampai kan ade CA 2A call mintak topup kan IV FORTUM..
mule2 aku gi check fail la... tengok2 semua yang patut..
last2 aku leh cakap.. ha.. bawak turun envelop..
dia pun jawab.. la... fortum kan dalam kotak.. apa benda nak envelop nya
kan pernah supply.!!!!!!! blah2... blah2...
dia macam marah sebab picing dah lari.. hahaha
xsedap untuk didengar lalu aku yang berdarah muda ni jawab ok
dan terus letak....hehehe... maaf2 aku dah nyanyuk!!!

okey lah wa mau chow.. mau order ubat..
sebab dua2 yang jage injection kerja malam..
so kena lah order sekarang...
order ubat setiap hari isnin.. rabu.. khamis...
so sila lah order ye... =) =) =)