Tuesday, September 7, 2010

Hard disk

yeay2.. hehehe.. suke2..
hari ni adik aku balik.. aji..
dia ngah practical kat shah alam..
kat kedai komputer...

dia de janji nak bagi aku hard disk drive (HDD)
sebab nyer aku nak kasi dia pinjam laptop aku tuk 6 bulan..
huhu... dan hari ni dia tunai kan janji dia.. yahooooo...
seronok bangat seh... time kasih la aji ek.. !!!

tapi masalah nyer tah ap tah yang aku nak simpan kan..
xpe la.. kang agak2 aku rajin time da keje kang.. aku nak turun kajang..
nak mintak kat kak ina gambar2 time blaja kat kolej dulu..
kak ina yang paling banyak simpan.. sebab time mule2 masuk kolej..
kak ina jer yang ade laptop n nset yang power.. hehehe =)

kang pas ni 18.9.2010 nak g kl..
g low yat mek laptop...
hari tu da siap da.. tapi aku mintak nak amek lambat..
sebab da nak balik kampung kan.. so redha jer la..
lagi pun kat umah de komputer.. so xkesah la.. =) =)

harap2 perjalanan time 18.9 tu kang okey2 jer la..
huh!! kat luar da dengar da budak2 @ jiran2 men mercun..
dum.. dam... dum.. dam bunyi nyer..
rase cam agak meriah la jugak.. !!

k la de keje yang kena settle kan..
xsabar nak tunggu adam n alif balik...
along sampai kampung malam raye.. sebab de kerja
yang belum siap... adam... alif.. cepat la balik..
cik de rindu sangat same kamu berdua.. =) =)




cam gini la rupe nyer.. ni copy kat internet.. hehehe..
aku nyer yang warne merah tu.. warne silver..
time kasih la kat adik aku..
coz bagi bende yang memang aku nak sangat2..
tapi xcukup duit je nak beli... hehehehe
suke-suke... hehehehe