Wednesday, September 15, 2010

Bosan

camat hari raye ke-6 semua..
hehe.. =) =)
hari ni xtau nak wat ape.. bosan2..bosan2..
iwan lak da start keje.. nak message pun malam kang je la yer..
sunyi lak umah.. adik2 pun da start sekolah...
slalu dengar la riuh nyer dorang gadoh2.. gurau2..

mak ai.. pagi tadi.. susah neyr nak kejutkan yana n alin bagun..
maklum la lame cuti kan..
aku la pujuk dorng suh bagun..
hehehe.. actually nek jugak kesabaran aku..
tapi seb bek alin yang bagun dulu..
selamat pagi aku.. =) =) =)

yana.. alin.. g sekolah blaja rajin2 tau..
cakap nak jadi orang yang pandai.. =) =)
gud2.. cayang adik2 aku.. =) =)
hehe.. aku la kakak yang take care.. hehe.. masuk bakul xlarat nak angkat..
sebab.. badan berat sangat.. wawa =p =p



hari ni mak cakap pas adik2 balik sekolah..
nak g open house umah sepupu abah..
yeah2.... like sangat2... dapat makan..
makan banyak2.. sampai lupe diri ko.. huhu =p =p
ala rezeki kan.. xbek tolok.. ( ayat nak cover okey =p =p )

k la tata. =)