Thursday, September 23, 2010

Bluberry cheese tart



waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sedapppppp nyer
blueberry cheese tart.. yum2 yum2..
ni aku start ketagih makan bende ni time practical kat ampang puteri la ni..
huhu... hani yang ajar aku makan..
time tu g pasaraya kat area2 hostel..
saje nak cari barang2.. n g kat tempat roti..
aku jumpe bende ni la..

hani cakap sedap.. aku tergoda la kan.. sebab ade perkataan CHEESE
aku ni hantu roti n cheese..
kalau masuk kedai roti king ker ape ker...
ha....... macam semua aku nak tau!!! huhu...
memang aku xhingat dunia la kan.. hehe...
aku pun beli la satu.. harge nyer xingat la..

ha start da citu la aku suke makan benda ni..
nak2 kalau tart ni sejuk2.. sedap tau !!!
harus di makan cepat2.. hehehe.. tapi jangan laju2.. kang tercekik
kalau g giant kat nilai tu.. aku beli la bende ni..
sedap tau.. mingidam lak nak wat semdiri kan..
kang2 agak2 rajin nak cari la kat internet.. huhu
iwan ... sila la bace entry ku ini..
lihat la perkembangan diri saya..
saya nak belaja wat blueberry cheese tart..
awak percaya x??? ha sila percaya okey..
kang tiap2 hari saya bagi awak makan ni..sampai termuntah awak kang
kejam x?? hehehe...
walawehhhhhh... memang melelah2 air liur aku tau..