Monday, September 6, 2010

Monday

hari ni just tolong mak sapu sawang
n bersih kan habuk kat syiling..
huhu.. sangat penat okey!!
ku rase kan tangan ku ini sangat kasar.. hehe =p =p
pas tolong mak bersih kan semua tu..
agak keletihan yer.. aku lepak2 jap..
then mandi ready tuk berbuke..

hari ni mak masak ikan bilis sambal..
alin yang nak makan.. tu yang mak masak tu..
semalam mintak kat mak nak makan sotong goreng tepung..
yeay2.. mak wat kan jugak.. hehehe.. memang untung la kan.. =)
cayang mak sangat2 tau.. =) =)
pastu mak masak sotong masak sambal..
ade bubur lambuk. tah sape bagi.. atau abah beli kat bazar..
lupe lak tanye mak.. aku tibai je makan.. tapi sedap la =)
hari ni ade pecal lagi.. hehehe.. sedap2..
seperti biasa aku makan ngan mee hoon jer..
xde mood nak makan ngan sayur lagi..
(tipu kan??? hehehe.. sebetul nyer memang xmakan sayur2 tu pun..hehe
kalau makan pecal aku makan ngan mee hon jer)

agak kenyang la kan.. alhamdulillah =) =)
hari ni berbuke minum air oren n air laici.. memang sedap betol la kan..
hilang dahaga aku bila air laici tu meresap masuk ke dalam kerongkong aku ni..huhu !!
pas makan seperti biasa.. clear kan meja makan.. tu da sememang nyer rutin aku..
malam ni mak wat biskut raye.. mak wat biskut konflik madu..
ummmm.. bau nyer sangat menusuk kedalam lubang hidung aku ni.. huhu..
sedap sangat2.. ni salah satu merupakan biskut kegemaran adik beradik aku..
dari along aku sampai la adik alin aku.. huhu..
satu lagi biskut raye yang jadi kehantuan kiteorang tuk habis kan..
biskut tart..huhu... memang kalau bagi satu balang.. belum tentu lagi cukup tau..hehe =)

k la u all semua.. nak chow da..aku nak tolong mak siap kan biskut..
ni curi2 lari jap.. saje je nak update blog...
eleh ko ayu.. time camgine la ko nak gatai update kan.. hehehe =) =)
mak.. oh mak ku.. jangan marah tau.. hehehe... cayang mak sangat2 tau.. =) =)