Monday, August 30, 2010

Terima kasih mak


hari ni buke pose makan..
pucuk ubi ade petai masak lemak..
fuh... aku memang suke gile lauk ni...
pape yang masak lemak aku memang suke weh..
sedap2.... hehehe =)

semalam tanye mak..
aku : mak esok nak masak ape...
mak : ang nak makan ape...
aku: aku pun jawab la... teringin nak
makan pucuk ubi ade petai masak lemak..
sebab kat bazar beranang time aku nak beli.. dia jual rm2..
mintak rm1.. xdapat. so kempunan la aku..
mak : owh.. mak tau tu..
~END OF DISCUSSION~
sambung balik makan tuk hari semalam...

tah la hari ni penat sangat2...
sebab basuh bilik air mandi ngan bilik air tuk melabur..
huhuhuhu.. sangat penat ye memberus dinding bilik air.. huh!!
dalam kul 6.30 pm tu leh lak aku tertido..!! teruk2 !!
sampai kan xtolong mak pun kat dapur tadi.huhu...
cian mak sorang2 siap kan juadah berbuka pose tuk kami semua..
bangun2.. jam dah kul 7.15pm..
huhuhu... mak cakap kejut xnak bangun..
maaf la mak.. penat la ari ni.. sori tau.. =) =)

bukak tudung salji.. wah2...wah2..
kecur air liur aku tengok mak masak kan tuk aku..
PUCUK UBI ADE PETAI MASAK LEMAK.. !!
hehehe.. seb bek lagu beberapa minit nak buke pose..
yum2.. sedap2..
apa lagi pas je azan aku terus ceduk nasi
dan belasah makan sungguh2..
sedap2... ilang kempunan aku.. hehehe
time kasih mak... =) =)

ai.. aku cakap kat korang2..
duk umah time pose ni.. cakap je nak makan ape..
mak pasti akan wat kan..
cayang la mak.. cayang sangat2..
sok nak jumpe iwan...
abis la kang bau mulut aku bau petai.. da la pose..
xpe2.. aku xkisah pun...
hehehe.. awak2.. maaf la ye..
da kempunan sangat nak makan...
kang agak2 saya sendawa bau petai tu..
tutup2 la mulut cepat... lalalalala =p =p =p

k la tata... =) =)

0 comments: