Wednesday, August 18, 2010

Screen rosak

wa.. banyak sedih la..
laptop aku screen nyer rosak..
huhuhu...
da kena anta kat kedai..
seb bek warranty nyer 3 taun kan..
huhu....

ha cam gini la keadaan nyer.. tapi ni copy kat internet...hehehe..
hampeh betol tau.. da la de esemen yang nak di print..
seb bek sem ni nyer esemen kalau sape2 yang gi practical 2 atau lebih orang..
isi dalam buku same xpe.. janji edit kan presentation buku tu..
mean buku ko kena la len2 cara persembahan.. xleh same..
seb bek aku gi ngan leha.. so leha bagi aku amek jer dia nyer..
huhu.. seb bek kan.. thanx leha.. kalau x mau aku nangis guling...

actually penah jugak time semester 4.. time tu practical kat kpj ampang puteri..
esemen da siap da.. tinggal nak print jer..
nak dijadikan cite kan... time nak print tu..pendrive aku lak wat hal.. rosak..
xleh bace langsung.. da suh orang it tolong cek kan...
dia kate pendrive aku rosak..
huhuhu.. memang aku nangis xdapat nak dibendung lagi la..
ye la.. da 4 kali aku wat.. asyik xtersave jer.. huhu...
masuk kali ke-5.. da siap.. n tinggal nak print jer..
tup2 pendrive rosak..
memang sedih sangat2.. dan sangat la penat tau !!
call iwan.. ngadu2.... last2 iwan ajak g lowyat beli pendrive baru..
dapat la pendrive toshiba 4g.. hehehe... dulu pakai imation 1g jer..
sangat seronok + sedih jugak la...
tapi hikmah nyer.. aku dapat A tuk subject tu.. alhamdulillah.. =) =) =)

berbalik kat cite tadi.. hehehe
bosan gak la xde laptop ni.. huhu...
ni pun pinjam laptop pae...time kasih tau pae.. =) =)
3 minggu baru siap.. !!
dia cakap kalau nak cepat hantar la kat hp nyer HQ kat damansara..
tapi nyer........... damansara tu jauh la..
lagipun xde sape nak hanta kan... huhuhu...
so xpe la 3 minggu pun 3 minggu la kan..
yang penting laptop aku kembali bernyawa.. huhuhu!!

xpe2 ayu ok...
kan nak exam ni...
so blaja je la okey.. xpayah nak berinternet2 nih...
hehehe =) =)
lagipun final exam nak dekat da nih..
lagi beberapa hari jer.... go2 chaiyok!!!
tah la final exam kali ni.. cam takut jer... huhuhu!!!
kalau ade fail kena resit paper.. xpas jugak join dak junior cohort 2 !!
tunggu dorang nek semester 6.. blaja balik !!

wah2.. mintak2 dijauhkan...
malu kot... kawan2 da abis blaja... da start keje..
kite xabis2 lagi ... TAKUT WOOOOOOOOO !!!
mintak2 exam ni pass.. aku kena study smart ni.. + study hard...
lagi pun ni yang last tuk diploma ni...
mintak2 aku dapat abis kan ngan happy....
~AMIN~

so nak update pun jarang2 la pas ni...
laptop kat kedai... so susah la nak update..
hehehe =)
xpe la... duk bace buku je la okey.. !!!
k la tata... =)