Saturday, August 14, 2010

Sahur

wa.. pepagi lagi aku da update okey!!!
heheheh =) =)
sebenarnye hari ni..
xmau tido pas sahur...
sebab kena siap kan ESEMAN !!!
ptg kang nak g print.. selasa or rabu present..
huhu.. takut la nak present..
hehehe... da2 nak abis ni la takut kan...
xpe2 kang aku wat relax2 je okey..
supaya aku dapat wat yang terbek la kan...
insyaallah... =) =)

seperti biasa menu sahur ku
roti - 2 keping
kurma - 2 biji
susu - segelas penuh..
n sedikit air kosong okey...
emm.. ni menu kalau kat hostel yer..
kalau kat umah tambah sepinggan nasi..hehe..tapi roti xmakan la...

bez nyer kalau sahur n berbuka kat umah...
mak......... rindu masakan mak...
nak balik... nak balik... huahuahua... =( =(
seminggu jer dapat pose kat umah..
tapi kire okey la kan..
de orang.. malam raya bary dapat balik..
so aku kire bersyukur la kan..
de jugak peluang nak berbuka kat umah kang..
kang da start keje... tah taun depan cam ane kan... =( =(

hari ni ak n the geng bangun lambat untuk sahur!!
5.28 a.m... ngan air xmasak lagi.. huhu
imsak kat negeri sembilan ni.. 5.42 a.m..
so de masa la lagi kan nak sahur..
cepat2 la sedia kan yang patut....
alhamdulillah sempat jugak kiteorang bersahur..

k la tata..saje je nak gatal2 update pepagi ni..
nak sambung wat esemen...
kul 10 kang nak g basuh baju..
bulan2 pose ni.. agak kemalasan ek nak basuh guna tangan...
hehehehe =)

p/s : nak balik mak........... naksahur kat umah n buke kat umah...
mak............ uaaaaaaaaaaaaaaa =( =(
hahahaha... mengada @ gedix lak kan... hehehehe =) =)
miss la mom... always miss u....!!!
muah..muah..muah...muah...muah mak kuh!!!!!!!

0 comments: