Sunday, August 29, 2010

At home


emm.. hari ni masuk hari yang ke3 aku kat umah...
de lagi 2 hari cuti aku..
leh x kalau jujur aku cakap yang aku memang da xde hati nak balik kolej..
hehehe.. noty u.. bukan pe.. cume lagi 3 hari jer lagi kan..
kan bez if cuti ni terys sambung je sampai start keje..
duk umah.. cari gadoh ngn adik2..
borak2 ngan mak... tolong mak.. ye la kan nak raye kan..

tapi ape leh wat.. semua nyer da ditentukan...
aku mesti pulang ke kolej..
untuk 3 hari je okey wahai cik norhidayu.bt.hamid.. hehehe =) =)
cewahhhh.. ayat xleh blah.. jadi minah jiwang pulak aku... hehehe...
tapi ade aku kisah ker?? hehehe.. janji aku xkaco hidup orang okey.. !!!

ha.. disebab kan semalam ak tido kul 3 pagi..
mek ko nak bagun sahur bukan men susah lagi tau..
huhuh.. cian mak kejut kan 3 orang anak dara dia ni..
mak jerit2 sambil panggil ayu..yana..alin... bagun2.. sahur2..
maka.. kami ni agak payah nak bangun okey..
mak pun apa lagi.. mak matikan kipas...
aduh.... panas la..........huhuhuhu...
dalam rela paksa aku bagun jugak.. lagi pun.. pagi kang nak kemas umah..
perlukan tenaga... so nak xnak bangun jugak...
ikutkan hati aku memang malas nak bangun..
mata ni ngantuk sangat2.. sangat2....

hehehe.. syok nyer bila sahur kat umah ni...
makanan da sememang nyer telah tersedia kat atas meja..
tinggal untuk disuap jer kat dalam mulut ni.. hehehehe
sayang mak la sangat2... umuahhhhhh3.... =)
pas sahur tu.. aku lepak2 jap tunggu solat subuh..
kang kalau tido mau mak jerit2 lagi..
bek aku bertahan dulu kan..
cian mak tau.... !!!

emmm.. hari ni sangat dahaga...!! huhuhu !!!
tpi xlapa... perut ni xwat hal pulak ari ni... dia bek jer..
dia tau aku nak wat keje..gud2..
satu umah aku kemas... so memang la penat...
tapi xpe... aku da bese ngan semua ni... da jadi rutin aku da... =) =)

hari ni buke pose aku minum sampai 3 gelas air..
hehehe.. aku wat air milo ais n oren ais...
aku bantai 3 gelas milo... aduh.. sebu da perut aku ngan air milo tadi..
tapi perut ni lapa pulak mintak diisi..
aku mek kuey teow goreng dulu.
pastu makan nasi sikit
ngan sayur kacang botol goreng
ngan kuah ikan keli masak lemak..
kenyang gile beb.. huhu...
abis la berat aku nek cam ni...
pose2 ni berat da turun tau..
turun 1 kg... dari 56kg turun 55kg... =)

mak ai... penat nyer la...
pas makan lek2 jap...
pastu solat maghrib n then ni lepak depan computer..
bez2.. sangat syok...
huhuhuhu =) =)
k la... bubye.. kang sok2 aku update lagi okey.. =) =)