Friday, August 13, 2010

Puasa

masuk hari ni... alhamdulillah...
selamat sudah kite semua umat islam
menjalan kan ibadah puasa untuk hari yang ke-3..

hari ni rancang nyer kiteorang nak g bazar ramadhan
kat beranang..
tapi apakan daya kan... hujan pulak
pastu kilat pulak...
payung lupe lak nak bawak..!!
xde rezeki la nak membeli belah kat bazar hari ni kan..!!
huhuhu.. =) =)
hari ni xdapt la aku nak makan roti john..hehe =)
aku sangat suke roti john okey... =)=)
xpe la.. kang esok nak beli roti john.. HARUS tau..mengidam lak kang..
hehehe =)

so selepas bersantai2 kat dalam keta..
tengok ujan xnak berhenti2..
kite orang pun gerak la balik mantin.....
beli kat kedai bawah jer..
akibat hari ini...
terasa perut sangat lapar
maka aku pun amik nasi mengikut nafsu semata2 ...
ha mek ko.. time buka pose tu..
cam nak termuntah aku abis kan..
hehehe... tapi......
alhamdulillah... abis jugak aku makan..!!
kire xmembazir la kan.. !!

k la tata... xde pape da nak cerita..
kang sok2 update la yer.. !!!
tapi tengok la tahap kerajinan aku cam ane kan...
dan juga kelajuan internet... sebab internet slalu cam siput je..!!
hehehe =) =)


0 comments: