Saturday, August 28, 2010

Kelapa muda

wah2.. sedap weh hari ni buke pose kat umah...
syok sangat2..sehingga menjilat semua jari.. huhuhu
mak masak udang masak merah, spaghetti, nasi goreng warne putih..
nasi goreng ni walaupun simple.. tapi aku suke giler.. sebab sedap..
adik2 aku pun suke.. bertambah2 kami sekeluarge makan tadi..
minum air kelapa muda fresh2 abah bawak balik 3 bijik..

rase cam malas da nak balik kolej..
huhuhu.. kan bez kalau ni da start cuti..
leh aku goyang2 kaki sampai lengoh.. hehehe...
lepak2 tengok tv.. gadoh2 ngan yana n alin.. hehehe..
syok2... tapi apakn daya.. masih ade 3 hari lagi
tuk induction course... sob3..
xpe2.. 3 hari xlame..





wah2.. suasana hari raye da terasa sangat hampir..
lagu2 raye sudah rancak berkumandang di radio2..hehe.
rase sedih, gembira semua ade la....
lagi beberapa minggu je lagi nak raya..
taun ni tema raye tuk family aku.. warne maroon..
tah la.. mak yang cakap..
xtau la jadi ker x kan..
minggu depan balik nak cari baju raya pulak..

baju raya?? adui.. ni part paling aku lemah sekali..
aku sememang nyer xreti nak cari baju raya..
semua mak yang pilihkan..
aku ni tau pakai jer.. hehehe..
ye la.. kalau masuk kedai baju tu kan...
kompem aku cam nak nangis...hahahaha
lame betol pilih.. tapi xdapat2.. sebab sangat xreti okey...
tapi bila mak pilih kan.... aku terus suka.. =) =)

k la tata.. =) =)