Friday, August 27, 2010

Finally


TATA.... =) =) kami dari diploma in pharmacy cohort 1 intake 2007..
huhu.. nak abis da.. 3 taun bersama.. banyak sangat kenangan... =) =)

wah2.. finallyyyyyyyy...
alhamdulillah la kan...
da abis da aku blaja....
tinggal minggu depan jer lagi..
tu pun 3 hari jer lagi... induction course !!!
huhuhu... cam xcaye jer... hehehehe =) =)
syukur sangat2 la... =) =)

cam xcaya jer la... sangat2 xcaya weh..
3 taun da aku n all the geng mengharungi segala perit dan getir..
mengharungi suka dan duka..
semua la kiteorang da harungi...
dan segala dugaan yang mendatang ni.. membuat kan kiteorang
semua ni tabah... tabah dalam segala2 nyer...

pasni semu kawan2 da membuat haluan sendiri...
da star keje.... da start de komitment baru...
semua da kena tanggung sendiri..
kite orang semua ni terikat 6 tau ngan hospital2 kpj
yang telah sponser kami blaja selama 3 taun ni...

insyaallah..de rezeki nak jugak continue study kan...
nak jugak rase de degree.. tapi kena tunggu 6 taun lagi la..
sebab xde duit la nak bayar..
rm60 ribu wo.. mane wa nak cekau kan... hehe
so berkhidmat la selama 6 taun lu..

macam2 perasaan yang tersirat kat dalam sanubari aku ni..
hehehehe...
gembira??? yup.. sebab da nak abis blaja.... sangat2 happy...
sedih??? pasti la... sebab da 3 taun ngan semua2 ni...
suka duka semua dapat rase..kire package la kan..huhuhu...

emmm... ntah la kan.. pas ni... da start keje...
1.10.2010 da start keje..
aku insyallah akan keje kat kpj selangor..kat shah alam..
sebab dapat sponser sane..
syukur2 sangat kan..
sebab dekat jugak ngan kampung aku...
kalau kena kerja pagi raye ker.. night duty ker..
masih sempat nak balik kampung..... hehehe =) =)
sabak bernam-shah alam dekat je la.. =) =)


ni time merdeka day... semua dak2 kena berniaga...
kite wat keputusan tuk jual air2..
macam2 ade.. laicikang.. abc.. float.. ice blanded..
sangat seronok.. banyak untung wo time ni..
n paling bez... semua dak2 klas terlibat dan memberi kerjasama yang erat..
hehehe... sayang u all la weh... hehehe =)
aku nyer tugas.. wat laicikang...
alhamdulillah.. abis air tu aku jual.. =) =) =)



time ni xdapat uniform lagi... =) klas bi.. sebulan.. =)
time ni bez sangat2.. baru mule2 nak kenal dunia blaja kat kolej... =)
penuh pahit n getir yang aku lalui...



time farewell party dak nurse group 3o kot... lupe sudah.. huhu


ni lak tme semster 4 kot.. last wat practical kat lab


kesekemaan disini terserlah okey.. hehehe =) =)
meh aku perkenal kan housemate kuh..
dari kiri meghadap skrin laptop @ computer
:
leha, kak ina, tasha, emi, aku, pae, phen, hajar, n ada...


actually kiteorang dapat cuti 5 hari.. start hari ni..
sampai la hari selasa...
selasa tu public holiday... MERDEKA..
wah2... seronok bangat ku rase kan...
cuti 5 hari ni.. aku balik kampung...
lepak2 kat kampung...
spend all my free time with my beloved family..
with my mak.. abah.. n adik yang terchenta... n tercayang... =)
walaupun minggu depan just lagi 3 hari je sia2 tuk blah dari cini..
aku tetap bersemangat tuk balik kampung... hehehe...

ye la... nak wat pe cuti 5 hari duk mantin ni??
laptop xde... internet lembap..
iwan keje... huhuhu... nak msg pun pas dia abis keje jer..
huhu... memang sangat buhsan la kan... =( =(
memang xde pape r nak wat kan...
balik umah lagi bez... tolong2 mak kat kampung..!!
bajak sawah ker.. toreh getah ker.. panjat pokok kelapa ker..
hehehe... gurau2 je la... =) =)

insyaallah.. gerak jap2 lagi.. dalam kul 8 gerak la...
cepat cikit sampai umah...
xsaba rase nyer nak balik hari ni...
mak.. abah.. yana... alin.. nantikan kepulangan diri ku ini.. =) =)
mak masak bez2 tau berbuka kang...rindu masakan mak..
masakan sendiri xsuke.. hehe... ( reti ker masak??? )
hehehe... ngah2 blaja la ni..
iwan sabar tau.. akan ku belaja jugak part yang ni...
huhu... doakan kejayaan saya untuk mencilok
segala ilmu dari mak saya yer cuti2 ni... hehehe...
apa dah.. mak aku bukak kedai makan..
tokey masak..
tapi anak pompuan nyer yang sulung ni..
masak xreti2 lagi.. =( =(

aku ni suke mengemas jer... masak kureng cikit...
mak kate cuti2 ni kena tolong mak masak..
hehehe... umo da21 da ayu oi..
blaja la masak kan... =) =)
hehehe... insyaallah.. kang aku blaja la ek.. =) =)

k la tata... nak siap2 nak gerak awal la... =) =)





ni video yang sempat dibuat... eh2.. bukan aku yang buat.. kawan yang lain wat.. hehe
sedih2.. korang2.. hope walaupun kite da abis blaja..
kite still kawan okey.. hehehe =) =)
3 taun ngan korang2 macam2 pengalaman yang aku dapat..
thanx korang2 sebab sudi jadi kawan aku..
mintak maaf la kalau aku de wat salah.. de sakit kan hati semua..
al maklum la aku ni manusia biasa..xlepas dari wat kesalahan..
wat dosa... so sempena bulan ramadhan ni..
aku mintak maaf ek... =) =)