Friday, August 27, 2010

Balik sabak bernam

ooooo.. balik kampung..hehehe
wah2.. aku da smpai kat kampung da ni..
dalam kul 3.15 ptg aku sampai..

mak ai.. tadi memang dugaan btol la kan..
de ke bus dari kl tu lambat sangat samapi..
kul 12.30 baru sampai..
ikutkan patut nyer kul 12 bus aku..
saba jer la kan... huhuhu.. bulan pose ni...

sangat happy wo kali ni balik kampung..
tah la nape..
tapi memang sangat happy..
adakah disebab kan xpayah pk apa2 lagi pasal blaja..
hehehe.. mungkin kot...

sampai tadi g kedai mak..
tolong tengok2 mak kemas kedai..
taun ni mak jual lauk2 kat bazar..
taun2 lepas mak jual kuih muih..
mak cakap xde sape nak tolong mak wat kuih..
mak da xlarat nak wat sorang2..
dulu time aku skolah.. aku tolong2 gak mak..
ni aku da blaja kat kolej xde sape nak tolong mak..
adik2 aku kecik lagi.. huhu...

sampai umah.. lepak2 jap..
tido sebelah mak.. dengar mak bercerita..
hehehehe.. da lame xsembang2 ngan mak cam tu..
rindu sangat kat mak..




k la nak tolong mak setting makan tuk buke..
angah n kak ngah pun ade kat umah ni..
semalam diorang balik.. tapi malam ni nak balik klang da..
mak cakap sape tah ade keje esok..
kak ngah ke abang ngah.. xbape nak pasti la..

k la tata.. nak tolong mak n men2 ngan ajmal...

0 comments: