Tuesday, July 23, 2013

Ikut gen mak nya.. Aduhaiii...


                           

Nur hana irdina 2 bulan 4 hari. Budak kecik ni garang. Aduhai.. Nape lah ikut perangai mak dia haaa... Hoho.. Ikut lah perangai ayah yang cool habis tu. Hahaha.... Xpe2 kecik lagi.. Dah besar cikit kalau garang jugak.. Siap dia.. Haippp.. Biasa dia tu.. !!

irdina dah pandai mengiring kan badan dia.. Aku letak terlentang tup2 dengar dia ek.. ek.. ek.. Aku intai dia.. Eh dah mengiring sendiri. Pastu penat.. Mula nak mengamuk.. Adoyaiiii... Irdina.. Irdina... Memang gen mak sungguh wahai anak..

Walauapa pun.. Aku sangat2 sayang cinta kasih dekat dia. Muuuuaaah3. Kadang2 geram tengok dia.. Aku gomol2 jugak dia.. Dia nak melalak ke apa ke. Aku tolak tepi.. Yang pasti.. Aku geram.. Geram.. Sebab pipi dia gelebeh.. Hahaha...eeeiiiiiii...

Sayang mama.. Nanti Jadi anak yang solehah ye.. Jangan nakal sangat tau.. Cikit2 xpe. Learning proses la katakan.. Xpe mama biarkan je.. Tapi kalau sepah sangat rumah ni.. Siap irdina.. Mama babab dekat peha drumstik tu... 

P/s: sayang irdina sangat2. Semoga Allah sentiasa melindungi setiap langkah mu wahai anakku. Semoga engkau menjadi insan yang berguna di dunia dan akhirat. Cinta kami kuat untuk mu sayang. Kerana engkau permata kami yang pertama.. Janji kami agar kehidupan mu selesa.. Tidak merasa susah sepertimana kami merasa dulu...sayang irdina sangat2... 

0 comments: