Monday, August 12, 2013

Riang raya 2013 sedondon sehati sejiwa




tema raya tahun ni... merah mak ngah.. hahaha... seronok2 sebab semua adik beradik pakai merah mak ngah. irdina paling best.. lepas mandi.. minum susu.. terus dia tidur.. lepas tu xbangun2 dah.. pergi beraya rumah sedara mara.. dia relax je boleh tidur tanpa sedar kan diri langsung. alhamdulillah.. suka mak dia ni.. xdelah kelam kabut nak layan dia. lepas tu boleh lah makan dengan aman dan damai.. sampaikan berat pun naik ke angka 70 kg balik.. aduh stress aku. xpe2.. lepas ni turun lah balik ni..tengok lah diri ku yang gemuk ini. kasihan.. tu lah makan time raya xberingat kan...


abaikan mak dia yang dah gemuk tu.. haaa.. tengok.. hari kedua beraya pun hana irdina tidur xsedarkan diri.. maka syok lah mak dia beraya.. raya dengan aman.. huhu.. hari raya ke dua.. tema aku n encik iwan serta hana irdina.. purple.. baju ni encik iwan yang pilihkan. sebab aku tension.. bila aku pilih semua dia kata corak xmenarik..kejam betol statement dia.. xmenjaga hati betol. lepas tu dia nak cepat2 pulak.. lagi stress aku pilih baju.. last2 jumpe satu kedai ni.. aku cakap haaa.. yang mana okey.. dia pun tunjuk lah baju diatas tu. aku try lepas tu terus bayar.. nasib baik cantik jugak.. hohoho..



raya ketiga tema coklet... amboi... tahun ni bertema sedondon memanjang ek kita sayang.. hehe.. suka2. ni. mula2 pakai selendang.. lepas tu panas.. rimas.. terus tukar tudung ni.. =) feeling artis amek gambar dari tepi.. masa ni hana irdina tengah pandang mama dia.. pelik.. kenapa lah mama ni over sangat nak bergambar je. pening dah nak layan mama dia =p ni saja je pegang laptop sekejap.. xboleh mengadap lama2.. kang semua kerja terbengkalai.. lepas ni update full story pasal raya 2013 ye.. stalker aku tu ha... haaa.. yang tu.. yang tu.. sabar tau.. kang aku update.. hehe =) waaaaa.... penat nya badan ni... macam nak kena pergi berurut pulak lah... hohohoho...



p/s : selamat hari raya ye semua. maaf zahir batin.. ayah hana irdina xnak bergambar.. mengada sangat kan dia.. =p =p xpe irdina nanti kita amek gambar dia senyap2.. hohoho =p =p