Wednesday, August 14, 2013

Sayang dia... Jantung hati ku.. =)




sejak ada anak kecik ni... semua kerja kena pantas.. huhu. mula2 memang penat.. serabut.. macam xboleh nak handle.. okey stress... hahaha.. kesian kan. lepas tu sekarang ni dah dapat handle dah semua nya... dah terbiasa.. alhamdulillah. biasa lah first time kan. dulu suka hati nak buat apa pun. tapi sekarang ni ikut suka hati anak pulak. tapi xpe.. best sangat bila dah ada anak ni. terhibur je rasa nya hati ni. xde lah bosan sangat. kalau ada masalah layan je anak.. terhibur cikit hati ni.. terima kasih Ya Allah.. sungguh indah hadiah ini. sungguh bermakna sekali pemberian Mu ini..




yang pasti nya kasih sayang terhadap nur hana irdina memang xdapat nak ungkap dengan kata2. semoga Allah sentiasa melindungi dia setiap saat.. setiap hembusan nafas dia.. setiap langkah dia.. amin. dan semoga aku mampu menjadikan dia sebagai seorang anak yang berjaya di dunia dan diakhirat. nur hana irdina... sesungguh nya mama sangat sayangkan kamu.. sayang sangat2. maaf kalau mama xmampu menjadi yang terbaik. mama akan cuba sayang. love you so much sayang mama... =) =) mama sayang irdina.. irdina sayang mama.. sayang ayah.. kan.. hehe =) =)


0 comments: