Tuesday, July 9, 2013

Mama... nak susu... nak susu... okey anak.. =)




selamat pagi subuh semua... emm mata lepas terjaga subuh2 macam ni susah dah nak tidur. terjaga sebab anak merengek2 nak susu.. okey sila jalan kan tanggungjawab anda ye. encik suami xpayah nak bangun sebab setakat ni berjaya full breastfeed (BF). tapi kalau mama kerja malam kang.. ayah kena lah bangun ye... bagi anak susu. alhamdulillah... nak sangat2 full BF kan hana irdina sampai dia 2 tahun. ohhhh... sangat mencabar untuk bagi full BF... nak2 kena buat stock... untuk hantar dekat nursery dia kang. tapi sekarang alhamdulillah... berjaya jugak buat stock.. walau xbanyak.. tapi tetap ada. senang nak rotate.. yang penting... sila jaga makan.. dan jangan malas untuk pump...

p/s : norhidayu....  kena kuat kan hati... tolak semua perasaan malas tu... kalau malas tengok muka anak ye. kesian dia.. hana irdina dah lah kuat minum susu.. dush2.. malas.. pergi kau jauh2... pergi2.. huhuhu.... 


0 comments: