Monday, July 8, 2013

Gigi meragam.. Dikala subuh hari.. Hehehe


             


Alahai sekejap je lah masa berjalan kan. Apa boleh buat.. Siapa kita untuk menghentikan ia walau sesaat... Adat kehidupan.. Kadang2 kita happy.. Kadang2 kita sedih... Dan semalam pukul 2 pagi menangis.. Teresak2... Gigi sakit wooooooooo... Hehehehe. Sakit sangat lah tu sampai teresak2.. Hehe.. Dari nak nangis sorang2.. Terus encik iwan terjaga..hehehe... Dia tanya nape nangis ni.. Alahai lagi lah laju je air mata ni turun...Mintak air suam je nak minum ..sekali dia bagi air garam suruh kumuh2... T.q2.... Love u so much cyg.. =)

Nasib hana irdina tidur je time mak dia duk sedih tahan sakit gigi. Bila lah nak pergi klinik gigi ni. Tetiba bila bangun pagi... Teringat.. Eh masa sakit nak bersalin aku xmenangis pun.. Sakit gigi menangis sedu2.. Oh memang betol lah sakit gigi tu sakit kan.. Sakit sampai eh entah lah nak cakap. So kesimpulan nya jaga lah gigi.. Sila rajin2 kan diri untuk gosk 3 kali sehari. Dan masa mengandung jangan lupa makan kalsium.. Lepas tu minum susu sekali. Minum banyak2 sikit. Jangan malas... Nanti gigi reput... Uwaaaaaaaa.............



0 comments: