Sunday, June 12, 2011

Chiffon


alhamdulillah... dapat jugak cari baju mak.. yana dan alin.. =) =) tetibe tergerak hati ni nak pergi beli baju raya untuk mak n adik2 semalam.. so.. ajak lah leha. roomate aku.. leha pun kata okey jer. so aku pun call mak.. tahun ni nak baju tema warne apa.. mak nak colour hijau lumut... huhu...okey... aku cube cari yer warne tu.. =) =)

mak memang dah lame cakap.. cantik la baju yang dua lapis tu.. ccchhiifffoonn?? aku pun layan kan jer.. ye kot mak.. =) so.. alang2 dah ade rezeki lebih ni... aku pun tunaikan lah hajat mak tu.. =) syukur2.. dapat jugak aku belikan tadi.. leha yang pilihkan.. aku memang xreti... leha tunjuk2.. aku nilai.. hehe.. tapi aku memang banyak tanye leha lah.. thanx leha teman kan aku n tolong aku pilihkan =)

sekali sekala kan...nak jugak beli baju raya dekat tingkat2 atas.. hehe...walaupun aku kena kerja raya ni.. tapi bila aku tetap happy sebab dapat tunai kan impian mak... =) bila mak happy.. aku pun kompem happy... sebab mak lah semangat saya =) terima kasih mak... dan terima kasih kak syaf.. kak as..serta doctor belle sebab kenal kan saya dengan semua ni =) tengah2 bulan pun masih mampu boleh tersenyum !! syukur alhamdulillah....

kerja time raya?? tapi aku xkesah pun kena kerja raya..hehe.. mula2 sedih.. tapi redha jer lah.. yelah.. insyaallah tahun depan bulan 6 dah kawin kan.. so.. mesti tahun pertama rumah mak encik iwan.. tapi bila tanya2 encik iwan.. dia cakap.. xpelah.. kite raya rumah awak ye raya pertama... hehe.. tu yang xkesah tu kerja raya tahun ni.. lagi pun tahun2 depan orang lain pulak.. so baik aku amek turn tahun ni.. =)

wowo!! cantik2 lah baju chiffon dia... geram aku tengok!! serius semua cantik.... macam nak beli semua.. hehe...!!! xpe2 raya tahun depan aku akan beli jugak.. tahun ni disebab kan kena kerja.. so pakai jer baju apa yang ade dalam almari tu... huhu...xpe2 tahun depan punyer raya kompem aku beli baju raya dekat tingakat atas lagi.. =) =) =) insyaallah.. usaha tanpa jemu... pasti akan dapat hasil... =) yakin pada kemampuan diri.. =)