Thursday, June 23, 2011

Kuat


jom3 siap pergi kerja... cepat2 siap.... kang lambat pulak masuk kerja... alamak xingat lah hari ni duty aku kat belah mane.. yang aku ingat aku kerja petang.. hehehe =) xsilap aku dekat inpatient kot.. yelah kot.. emm... mintak2 lah xbusy kan.. hopefully =)

penat lah... sebab... penat kerja malam n penat balik kampung tu xhilang2 lagi... huhu.. habis berapa lame kau mahu rehat cik ayu?? huhu =) esok.. luse.. tulat... sampai hari khamis kerja.. non stop.. xde cuti.. =) hari jumaat-ahad.. mau merehat kan diri... mau jalan2 ker pantai timur sana.. mau jumpe kawan lame... =) yahoooo.. jom kite relax2 otak ini... =) =)



rase macam dah lame xjejak kan kaki ker kuantan.. huhu.. gila lupa daratan betol aku ni.. last sekali balik sane.. time maksu kawin. lepas tu xjumpe dah jalan nak ker kuantan.. =) haiiii... rindu lah... sebab dekat sane tempat aku membesar.. banyak kenangan yang tersimpan.. pahit..manis.. semua ade.. =)

tapi disebab kan semua pengalaman tu... aku bangun untuk mencapai kehidupan yang lebih baik.. semua pengalaman tu.. menjadikan aku LEBIH KUAT. =) apabila kite pernah merasa erti KESUSAHAN... maka semua dugaan dan ujian hidup kite akan mampu hadapi... =) sebab kesusahan telah megajar kite macam mane nak survive =) =) so... alhamdulillah.. semua berkat usaha.. sekarang disini lah tempat aku berada... =) go2 ayu.. kau boleh pergi lebih jauh lagi =) =)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
carilah orang yang betol2 mencintai dan menyayangi kite... kerana cinta dan sayang itu masih boleh dipupuk dan disemai.. dan suatu hari nanti kite pasti dapat merasakan keindahan daripada cinta dan sayang dia.. =) kerana untuk melihat kite bahagia.... dia pasti sanggup lakukan apa sahaja.. asalkan kite bahagia dan gembira... =) =) =) =) =) cinta itu indah andai kite dapat menilai yang mane terbaik =) =)

2 comments:

Nieza said...

cantiknya view kat sana...btw salam kunjung balas..saya follow juga:)

aYu said...

salam akak.. =) =) thanx... =) =)