Monday, June 20, 2011

Musim demam

hi semua.... selamat2 petang!! chat ker semua korang2?? alhamdulillah aku sihat cikit dah =) batuk sudah beransur baik.. aku dah lupakan ais sekejap.. huhu!! xtahan dah nak tanggung sakit nyer batuk. so kalau xnak sakit lagi.. sila lah pantang untuk sementara waktu okey... =)

hari ni kerja malam.. wowo!! sangat2 busy lah semalam... pukul 2 baru boleh relax2..! ramai ek budak2 demam kan.. kesian aku tengok.. muka semua nyer sedih2... dah lah demam.. dorang tengok ubat lagi lah bertambah sedih muke2 diaorang.. hehe... cian2... adik2 makan ubat tau.. kang cepat baik.. kang boleh main kejar.. main masak2.. main power ranges.. main ultra men.. hehehe..no2.. kite main bace2 buku nak?? hehehe =)

bukan budak2 jer yang demam..yang dah besar2 pun ramai yang demam.. =) musim kan.. xpe2 makan ubat tu dan cepat lah baik demam =) macam aku.. kalau dah teruk sangat baru aku makan ubat.. selagi aku boleh tahan.. aku tahan... sebab aku xsuka makan UBAT... =) macam time batuk tu pun.. dah teruk baru aku minum ubat batuk.. hehe... =)

so semua2 orang.. jage lah kesihatan anda tau.. sebab bila kite sihat macam2 benda kite boleh buat... tapi kalau dah xsihat sangat nak buat macam mane kan... =) so pape pun jage kesihatan tu betol2 tau.. =)






satu untuk awak.. satu untuk saya....
dua untuk awak.. dua untuk saya....
tiga untuk awak... semua untuk saya...
hehehe.. kejam2... =)
pape pun awak tetap yang satu... =)

0 comments: