Thursday, June 16, 2011

Batuk

hi semua... semalam ingat nak update blog.. tapi penat lah.. sebab dah nak dekat seminggu batuk2.. tapi xbaik2.. dah nak dekat sebotol ko ubat batuk syrup fluifort aku minum.. tapi still macam ni jugak..!! huhu... last2 aku minum ubat sedilix... huhu.. memang xleh baik jugakk... !!

batuk2!! cepat lah baik.. sakit dah dada aku ni..tapikan macam mane nak baik kan?? semalam kerja minum air fresh oren.. hari ni minum pulak milo ais... huhu...!! dahagggaaaa....!! agak2 bila nak baik batuk aku ek?? hehe... =) =) sendiri buat.. sendiri tanggung kan...!!

tu lah mak pesan... ayu... balik kerja shift petang tu.. mandi dulu...(yelah balik kan dah pukul 9 malam) jangan nak buat benda lain... ni x kang dah nak pukul 12 baru nak mandi....!! huhu.. sejak kena batuk susah nak baik ni.. aku dah insaf.. agak2 dah lambat nak mandi aku masak air dulu.. mandi guna air suam.. huhu.. wooo.. sayang lah paru2 tu kan.. muda lagi... muda lagii... xpenah2 aku batuk lame2 macam ni...!!






p/s : cian encik iwan saya.. dia demam.. cyg.... makan ubat tau...!! mizzz u so much cyg...!!





0 comments: