Tuesday, June 7, 2011

Nora elena

hari ni kerja sangat2 relax.. sebab patient xramai sangat..
tapi.. mengantuk sangat2... emmm...
sebab xcukup tidur... sebab pas balik kerja semalam
mandi2 lepak2 dan terus layan cite nora elena dekat tonton.com
besssttt sangat2 cite ni.... sweeettttttt gila2 lah..
semalam kerja double.. so xdapat la tengok dekat tv3
tapi xpe.. boleh tengok dekat tonton.com =) =)

aku sukaaa bace novel.... besttt =) =)
cite ni kan dari novel.. tajuk novel nyer.. kasih yang suci..
hari tu pergi mid nak cari novel ni.. tapi xde pulak
kecewa jugak lah.. tapi sila redha.. huhu
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
demi kehidupan yang mendatang... aku rela berkorban.. mase.. tenagaku..
supaya pabila tiba saat itu.. kehidupan ini akan lebih terjamin...
biarkan apa yang orang akan kata kan.. kerana.................
bukan mereka yang berhak menentukan kehidupan aku...
bukan mereka jua yang berhak keatas kehidupan aku..
kerana........................
hanya aku yang berhak keatas diri ku sendiri......
dan ALLAH itu lagi berhak keatas diri ku yang kerdil ini..





ha.. kuat macam power ranges ni... hehehe =) =)