Thursday, June 9, 2011

Busy


isnin.. rabu.. jumaat kena double =) so AL xpayah usik.. simpan dia diam2 okey =) nak cuti sila guna hours yang banyak sangat tu.. kalau boleh claim duit.. syoiikkk tu...duit.. duit.. hehe =) =) xpe2 nak buat lesen P kang.. agak2 nak cuti berapa lame?? hehe.. 6 hari?? eh boleh... cukup sangat2 hour aku nak gune untuk cuti 6 hari =) =) i like !!! yess.. !! balik kampung lagi aku =) =)

sabtu tu kan PH.. aku ingat kan okey2 lah kan... xde lah busy sangat2... tapi.. memang betol2 dapat gaji triple hari tu memang betol2 puas hati lah kpj selangor bayar kiteorang... discharge?? inpatient?? A&E?? memang best lah.. pekerja cuma 4 orang.. hehe.. suka aku....... =) =) mak datukkk.. sangat2 busy.. aku yang konon2 nyer bawak laptop ni.. emm.. macam tu lah.. bukak dah awal dah.. pukul 7.45 dah setting.. last2 15 minute nak balik pukul 9 malam tu baru aku leh pegang laptop aku.. huhu.. sabtu tu kerja double.. =) cari duit lebih =) petang tu xde lah ramai sangat.. tapi macam bila dah abis satu.. ade jer kerja.. ha macam tu lah.. so memang aku betol2 kerja lah PH 4.JUNE tu

nasib baik ahad tu off.. so.. relax2 jer lah.. dengar kata nya ahad tu pun ramai patient yang discharge.. fuhh.. selamat aku.. hehehe =) dan paling best kerja.. hari isnin.. kerja dekat discharge... top up trolley tu.. memang2 best lah... kejap sangat2 dah settle top up.. yelah patient dah ramai discharge kan !! i likeeee !! nasib baik duty isnin tu pagi petang dekat discharge jugak.. so relax lah kan.. orang inpatient lah kesian.. sebab bila discharge banyak.. petang tu pulak.. inpatient ramai yang akan admitted.

dan hari ni rabu kerja double lagi.. sebab kak kuna mc.. dia wat operate apa tah.. so xpe lah... aku buat lah duty dia.. then disamping itu aku pun dapat lah hours kan.. dan cuti lah aku.. =) hari ni pulak discharge tu x berhenti2 ... emm.. xpe2 kerja kan.. xbaik nak mengeluh..kena lah kerja baik2.. bonus nak.. tapi kerja malas2.. huhu!! no2.. xbaik tau!! kerja baik2.. =) =) baru lah best... baru lah happy jer bila dapat bonus kan.. =)

okey lah.. cik ayu mau tido.. kerana cik ayu.. sudah mengantuk..
cik ayu mau mimpi indah2 sahaja....