Friday, June 17, 2011

Corset

korang pernah dengar x pasal corset?? emm.. dulu aku xpernah pun terfikir aku ni akan pakai corset.. aku fikir.. buat ap susah2 nak ikat badan kan.. kang tersepit nak bernafas...

tapi kan korang.. sejak aku kerja ni aku telah diperkenal kan dengan corset yang sangat2 power tau.. dan aku pun macam berminat lah nak try dan pakai. ye lah bila dah kerja ni kan berat badan aku melampau2 pulak naik nyer.. risau dibuat nya.. kang bila nak sanding.. lemak sane sini.. eii.. NGERIII uuu.. hehehehe..

so.. dengan semangat yang tinggi dan ingin kekal kan bentuk badan sehingga tua.. aku pun mengambil langkah untuk mencegah nyer... aku pun pakai lah corset ni.. pernah dengar x pasal CORSET PREMIUM BEAUTIFUL?? pernah x?? mesti pernah kan??

ha jom aku share kan pasal corset ni..

Photobucket

Di sini premium beautiful adalah merupakan revolusi corset yang berteknologi tinggi...

+PREMIUM BEAUTIFUL CORSET adalah produk yang dicipta menggabungkan teknologi Far Infrared(FIR), Akwatek dan Akwadyne yang disulam di dalam bebenang fabrik corset.
+FIR dapat membantu memperbaiki dan meningkatkan kesihatan sel tubuh anda dan dapat
meningkatkan kesihatan anda
+Anda LEBIH YAKIN dengan penampilan anda.
+Anda berpeluang menjadi agen dan menjana pendapatan melaluinya.disamping tampak cantik anda juga boleh menjana pendapatan dengannya.
+Harganya berbaloi dengan hasil menggunakannya.
dan produk ini juga adalah satu-satu nya corset di malaysia yang mendapat anugerah SUPERBRAND

PRODUK YANG TERBAIK SAHAJA DAPAT ANUGERAH SUPERBRAND.
Photobucket
dan anda tahu tidak bila anda berjogging 1/2 jam anda dapat membakar 350 kalori. dan dengan hanya memakai premium beautiful corset yang berteknologi tingi ini .pamakaian selama satu jam dapat membakar 900 kalori dalam badan anda
NAK BERJOGING??SIBUK PULAK DENGAN KERJA..BALIK MALAM..CORSET ??PAKAI PERGI PEJABAT PUN BOLEH..

pemakaian corset ini juga bagus untuk waktu period anda kerana :

*Rasa sakit semasa haid kurang.
*Melancarkan pembuangan darah kotor / toksin
*Dapat penstabilan hormon yang baik
*atau yang paling penting
Mengurangkan atau menyembuhkan sengggugutkerana masalah ini adalah sering dihidapi diri wanita pada waktu haid.

dan juga lemak yang degil didalam badan dapat dibakar secara natural
Kuasa Lateks dalam pb ini (elastik getah) merangsang urutan secara mikro ketika anda bergerak, dapat membantu menurunkan ukuran badan anda

yang paling penting Anda tidak perlu lagi ke SLIMMING PROGRAM yang menyedut wang anda SEHINGGA SUSUT..=)
Photobucket
ha meh nak kongsi kan.. meh akak... makcik2.. semua2 mari rapat2... =) ni ha nak cerita
aku ni kalau period.. memang berguling2... painkiller memang aku telan lah..yer lah sebab dah xtahan kan.
tapi sejak pakai corset ni...... painkiller aku dah boleh buang dalam tong sampah dah..alhamdullilah.. xde dah rase sakit yang amat tu.. rase happy sangat2. mak ai.. xpayah nak dicerita sakit nyer senguggut tu macam mane sakit nyer kan.. so.. sekarang masalah dah xde lagi.. alhamdulillah.. happy sangat tau =)
ade sorang customer aku ni dah kawin lah kan.. dia cakap tiada lagi masalah wanita.. so sape2 yang dah kawin.. mesti tau kan.. aku kan masih single.. so dari muda nak cegah.. =) ingat prevent is better than cure..so pegang lah kate2 ni sampai bila okey.. =)
apa salah kite beli corset ni... lagi pun warranty seumur hidup okey.. so.. sapa xnak? sape xnak angat tangan tu... =) memang xrugi lah beli corset premium beautiful ni.. sangat2 berbaloi2..
pakai jer 8 jam sehari.. lepas tu banyak minum air air masak...
okey semua miliki lah barang yang terhebat ni =) =) superbrands =)