Tuesday, June 21, 2011

KL gangster


mak ai... kerja malam ni amat2 lah busy... datang2 inpatient punyer prescription banyak gila... sabar jer lah kan... nasib baik aku dah cukup tidur hari ni. terkejar sana.. terkejar sini.. sangat2 lah aku rase macam bila nak habis ini.. huhu..!! last2 sekarang dah pukul 3 pagi.. baru clear kerja.. trolley dah topup, statistic dah buat.. green copy dah tampal.. emm.. fail dah key in.. dan yahooooo... hurayyyy....!!! free dah sekarang!!!

semalam kerja malam pun busy jugak.. semalam busy dengan A&E... inpatient tu x lah ramai sangat... huhu.. dah lah penat.. sebab pagi tu pukul 8 pagi dah bangun nak kua date.. hehe.. yelah dah lame xkua date kan.. macam lah kiteorang ni duduk jauh2..so kua jugak lah pagi semalam.. mak ai.. sampai dekat shah alam pukul 8.15 malam sebab tren dari bangi delay.. ade masalah apa tah... sabar jer lah kan. yang semalam memang aku yang cari pasal buat2 penat.. hehe. xpe demi nak tengok KL GANGSTER... aku sanggup.. huhuhu..

kejap lagi pukul 7 shift habis.. balik rumah.. lepak2 kejap.. tapi xleh lame sangat kang terlelap aku.... mandi2.. terus gerak balik kampung.. ikut kan hati nak jer balik nek moto.. huhu.. kite kasi redah jer.. tapi mak dah pesan... "eh jgn nak mengada2 balik kg nak naik moto.. ang tu ppn.." emm.. xpe2 kite ingat pesanan mak ye... kite naik bus jer. agak2 kan dekat pudu tu ade x bus nak ker sabak bernam?? sebab time pudu renovate dia pindah ker bukit jalil.. last2 sekali dia pindah ker hentian duta.. emm.. mintak2 lah ade kan..=) dalam bus kang nak tido.. nak tido.. huhu!!!!

p/s : yess balik kampung!! tapi khamis kerja balik.. nasib baik kerja petang..!!!